AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Jeg har satt det nederst på listen min, fordi jeg i grunn ikke hadde noe annet. Dessuten syns jeg det virker litt interessant. Noen som kan fortelle om det? Er det et dårlig studie og valg av karriere? Anonymkode: c6c84...6f9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Det må vel være fint? Jobbe med tehabilitering. Anonymkode: ce4a3...cb6
boblevann Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Det er et veldig bra studium, og jobben er utrolig viktig! Dessverre er det veldig vanskelig og få en relevant jobb. Veldig synd for ergoterapautene, og veldig synd for oss andre i helsevesenet som trenger dem. Vet ikke hvorfor det er slik 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 2 timer siden, boblevann skrev: Det er et veldig bra studium, og jobben er utrolig viktig! Dessverre er det veldig vanskelig og få en relevant jobb. Veldig synd for ergoterapautene, og veldig synd for oss andre i helsevesenet som trenger dem. Vet ikke hvorfor det er slik Hva er det de jobber med da hvis det ikke er relevant? Anonymkode: 3ff36...23e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 2 timer siden, boblevann skrev: Det er et veldig bra studium, og jobben er utrolig viktig! Dessverre er det veldig vanskelig og få en relevant jobb. Veldig synd for ergoterapautene, og veldig synd for oss andre i helsevesenet som trenger dem. Vet ikke hvorfor det er slik Hvilke jobber kan en skaffe selvom de er urelevante for studiet? Søren, nå har jeg allerede søkt på det... Dumt hvis jeg kommer inn der også ikke får meg relevant jobb senere... Anonymkode: c6c84...6f9
boblevann Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke jobber kan en skaffe selvom de er urelevante for studiet? Søren, nå har jeg allerede søkt på det... Dumt hvis jeg kommer inn der også ikke får meg relevant jobb senere... Anonymkode: c6c84...6f9 Arbeidsmarkedet kan jo forandre seg mye på tre år De jeg kjenner jobber som miljøterapauter, eller helt andre ting. KJenner en som faktisk jobber som ergoterapaut. Jeg håper dette forandres, da ergoterapautene er utrolig viktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå