Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satt det nederst på listen min, fordi jeg i grunn ikke hadde noe annet. Dessuten syns jeg det virker litt interessant. 

Noen som kan fortelle om det? Er det et dårlig studie og valg av karriere?

Anonymkode: c6c84...6f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være fint? Jobbe med tehabilitering.

Anonymkode: ce4a3...cb6

Skrevet

Det er et veldig bra studium, og jobben er utrolig viktig! Dessverre er det veldig vanskelig og få en relevant jobb. Veldig synd for ergoterapautene, og veldig synd for oss andre i helsevesenet som trenger dem. Vet ikke hvorfor det er slik :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, boblevann skrev:

Det er et veldig bra studium, og jobben er utrolig viktig! Dessverre er det veldig vanskelig og få en relevant jobb. Veldig synd for ergoterapautene, og veldig synd for oss andre i helsevesenet som trenger dem. Vet ikke hvorfor det er slik :( 

Hva er det de jobber med da hvis det ikke er relevant?

Anonymkode: 3ff36...23e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, boblevann skrev:

Hvilke jobber kan en skaffe selvom de er urelevante for studiet?

Søren, nå har jeg allerede søkt på det... Dumt hvis jeg kommer inn der også ikke får meg relevant jobb senere...

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke jobber kan en skaffe selvom de er urelevante for studiet?

Søren, nå har jeg allerede søkt på det... Dumt hvis jeg kommer inn der også ikke får meg relevant jobb senere...

Arbeidsmarkedet kan jo forandre seg mye på tre år :) De jeg kjenner jobber som miljøterapauter, eller helt andre ting. KJenner en som faktisk jobber som ergoterapaut. Jeg håper dette forandres, da ergoterapautene er utrolig viktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...