Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dere gir flåsete svar til dem, tenker dere noen ganger over at den dere svarer med et flås, kan være ditt eget barn eller kanskje tantebarn? 

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_1975
Skrevet

Jeg tenker på det, og behandler alle fra 18 år og under som om det var et barn jeg kjenner. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare koselig det da

Anonymkode: 93363...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at alle, og særlig der hvor detmåpenbart er barn som spør, så er det vårt ansvar å opptre saklig og etterrettelig. 

Vi har alle godtatt forumets regler når vi registrer oss, selv om mange gir uttrykk for at de ikke kjenner reglene her inne. Særlig gjelder det Helsepersonell på kropp og helseforumet. 

Anonymkode: 33ca2...bee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenåringer tåler sannsynligvis flås bedre enn de eldre generasjoner. Tenåringer idag vokser opp med memes og tull

Anonymkode: 6728a...131

• Liker 4
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Tenker det samme som deg Ts. Er det åpenbart at det er barn (under 18) vi snakker om så er det faktisk lov til å svare skikkelig. Liker å tro at de fleste ikke ville svart sine egne barn med sånne stygge kommentarer som man kan se her inne til tider. En tenåring i en sårbar situasjon som prøver å få råd skal man ikke hakke ned på. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Har ikke så gamle barn, nevøer eller nieser. Så nei det tenker jeg ikke på. Alle er under 13 år og er lite sannsynlig på kg.

Endret av Axl Rose
Skrevet (endret)

Svarer sjeldent stygt til noen, og innbiller meg at de som gjør det til åpenbart mindreårige personer er ikke så mye over myndighetsalderen selv, og langt i fra å ha egne tenåringer.

Endret av Lou Salome
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, knutedama skrev:

og dere gir flåsete svar til dem, tenker dere noen ganger over at den dere svarer med et flås, kan være ditt eget barn eller kanskje tantebarn? 

Er du tenåring selv?

Anonymkode: 84308...1af

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du tenåring selv?

hvorfor

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, knutedama skrev:

hvorfor

Lurer bare på hvorfor du er så opptatt av dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bootyhunter skrev:

Har ikke så gamle barn, nevøer eller nieser. Så nei det tenker jeg ikke på. Alle er under 13 år og er lite sannsynlig på kg.

Same, same. Jeg omgås heller ikke tenåringer, så tenker sjeldent at "å, dette er en uerfaren tenåring dom skriver," men heller "guri. Er det mulig å være voksen og samtidig ha fått med seg så lite?"

Anonymkode: e1937...9c0

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...