AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Jeg er for hvordan samfunnet skal bli strukturert og godene fordelt på samme måte som sosialismen. Men så tror jeg på teorien om menneskeraser uansett hvor mye jeg snur på det. Jeg er også kritisk til innvandring. Tenk om jeg er nasjonalsosialist eller noe? Anonymkode: 065e3...0aa
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Hva mener du med at du tror på teorien om menneskeraser? Anonymkode: f8c74...fe6 1
brownbrown Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Rasist er et ord som blir lett for lett brukt av andre ...blant annet social justice warriors bruker det veldig mye om andre. Du er ikke rasist
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 kritisk til innvandring? virket ikke sånn etter at jeg fortalte at jeg var det? Anonymkode: d1036...58c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Hva er det som er rasistisk, mener du? At du tror det finnes menneskeraser? Det er ikke rasistisk, det er fakta selv om det er blitt veldig moderne å avvise dette på grunn av frykt for feiltolkning. At du er kritisk til (masse?)innvandring? Det er ikke rasistisk heller, dette er sunn fornuft. Anonymkode: 217d4...1f9
stan Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Hvis du mener at noen "raser" skal ha fordeler som andre ikke kan få, så er du i praksis rasist. At du er i mot innvandring trenger ikke ha noe å si. Men hvis du bare er skeptisk til innvandrere som du ser er innvandrere er du nok i det minste i nærheten av å være rasist. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå