AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Har havnet oppi en litt kinkig situasjon. Jeg har en "venn" som liker meg, men jeg liker ikke han og han er en meget sjalu person, la oss kalle ham Ahmed. Det har seg sånn at det er en annen som også liker meg, "Per", som altså Ahmed er sjalu på fordi jeg liker Per bedre enn ham. Så var det slik at en annen fyr, "Jon", som også liker meg og jeg sa for tull til Ahmed at vi var sammen, og han trodde på det. Han ble lei seg og sa til Per at jeg og Jon var sammen, bare for å såre Per. Da avtalte jeg og Per å si at jeg og han var sammen, bare for å vise Ahmed at Per ikke ble såret av det. MEN så sier Ahmed til Jon at jeg og Per er sammen, og Jon tror faktisk at jeg liker han så da ble han også såret.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med Ahmed, han tror jeg vil ha han selv om jeg tror han er homofil tilogmed. Hva skal jeg gjøre med Ahmed? Anonymkode: 1c8d5...654
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Skjønte ikke helt, er han muslimen transe? Anonymkode: b7c6c...ebb 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Hardt å være tenåring Om noen legger an på deg sier du klart, men høflig fra at du ikke er interessert. Dette er viktig så gutter ikke går rundt og tror de har sjans og kaster bort tide sin på å legge an på deg når de burde finne noen andre. Utenom det kan du ikke ta ansvar for alle sine følelser, så det er begrenset hva du skal gjøre med andres følerier Det er heller ikke din feil at noen blir såret over en løgn som sier at du er sammen med noen. Du får oppklare det, og ellers så burde det være greit Til slutt er det viktig å være tydelig når du setter grenser. Noen gutter trenger tydeligere grenser og tydeligere nei enn andre. Dette er sånt som du må vurdere fra gutt til gutt. Dess mer innpåslitne noen er, dess mer kald må du være. De mest innpåslitne tolker selv et høflig smil som invitasjon til noe mer. Det er ofte vanskelig for unge tenåringer å si nei og sette grenser, men dette er et ubehag du må gjennom og som du lære deg å takle å føle på. Dette er for å beskytte deg i lengden, for å holde de som er mest innpåslitne og frekke på avstand Anonymkode: 9463a...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hardt å være tenåring Om noen legger an på deg sier du klart, men høflig fra at du ikke er interessert. Dette er viktig så gutter ikke går rundt og tror de har sjans og kaster bort tide sin på å legge an på deg når de burde finne noen andre. Utenom det kan du ikke ta ansvar for alle sine følelser, så det er begrenset hva du skal gjøre med andres følerier Det er heller ikke din feil at noen blir såret over en løgn som sier at du er sammen med noen. Du får oppklare det, og ellers så burde det være greit Til slutt er det viktig å være tydelig når du setter grenser. Noen gutter trenger tydeligere grenser og tydeligere nei enn andre. Dette er sånt som du må vurdere fra gutt til gutt. Dess mer innpåslitne noen er, dess mer kald må du være. De mest innpåslitne tolker selv et høflig smil som invitasjon til noe mer. Det er ofte vanskelig for unge tenåringer å si nei og sette grenser, men dette er et ubehag du må gjennom og som du lære deg å takle å føle på. Dette er for å beskytte deg i lengden, for å holde de som er mest innpåslitne og frekke på avstand Anonymkode: 9463a...1f3 joda, men det er tilfredsstillende at de flørter med med og Jon kjøper alkohol til meg osv. Så vil ha de der, men det er vanskelig når Ahmed er så sjalu :/ Anonymkode: 1c8d5...654
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt, er han muslimen transe? Anonymkode: b7c6c...ebb du er transe vennen Anonymkode: 1c8d5...654
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Hva har dette med venninnen din å gjøre? Anonymkode: 509a4...311 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med venninnen din å gjøre? Anonymkode: 509a4...311 jeg skrev feil i overskriften! Anonymkode: 1c8d5...654
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: joda, men det er tilfredsstillende at de flørter med med og Jon kjøper alkohol til meg osv. Så vil ha de der, men det er vanskelig når Ahmed er så sjalu :/ Anonymkode: 1c8d5...654 Forsøk å skriv litt tydeligere, det er litt vanskelig å vite nøyaktig hva du mener Mener du at du liker at mennesker flørter med deg? For i så fall kan jeg fortelle deg at mennesker som er forelsket kan bli ganske skada av å bli "lurt" av den de er forelsket i. Det vil si at dersom en liker deg og du flørter med, så kan dette skade synet hans på kvinner og tilliten han har til andre mennesker. I verste fall kan det gi psykiske skader eller balaster for personen. Det er kanskje deilig følelse å bli flørtet med, men på lang sikt, er det verdt å ødelegge en annen person for at du skal føle deg bra? Er det ikke andre måter du kan føle deg bra på som ikke tuller med andre mennesker sine følelser? Gutter kan være veldig følsomme, selv om det ikke alltid virker sånn Om du mener at du flørter med Jon for at han skal kjøpe alkohol til deg, så tenker jeg at du må være såpass selvsentrert for å tenke det er greit, at det ikke er vits å si noe mer. Du leker med andre sine følelser og utnytter dem. Om du syns det er greit er det ikke så mye mer jeg kan si. Jeg er ikke interessert i å bruke tiden min på å skrive 100 innlegg for å slå det inn i knollen din at det har uheldige konsekvenser for dem de gjelder, samfunnet og mennesker for øvrig Anonymkode: 9463a...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forsøk å skriv litt tydeligere, det er litt vanskelig å vite nøyaktig hva du mener Mener du at du liker at mennesker flørter med deg? For i så fall kan jeg fortelle deg at mennesker som er forelsket kan bli ganske skada av å bli "lurt" av den de er forelsket i. Det vil si at dersom en liker deg og du flørter med, så kan dette skade synet hans på kvinner og tilliten han har til andre mennesker. I verste fall kan det gi psykiske skader eller balaster for personen. Det er kanskje deilig følelse å bli flørtet med, men på lang sikt, er det verdt å ødelegge en annen person for at du skal føle deg bra? Er det ikke andre måter du kan føle deg bra på som ikke tuller med andre mennesker sine følelser? Gutter kan være veldig følsomme, selv om det ikke alltid virker sånn Om du mener at du flørter med Jon for at han skal kjøpe alkohol til deg, så tenker jeg at du må være såpass selvsentrert for å tenke det er greit, at det ikke er vits å si noe mer. Du leker med andre sine følelser og utnytter dem. Om du syns det er greit er det ikke så mye mer jeg kan si. Jeg er ikke interessert i å bruke tiden min på å skrive 100 innlegg for å slå det inn i knollen din at det har uheldige konsekvenser for dem de gjelder, samfunnet og mennesker for øvrig Anonymkode: 9463a...1f3 hallo, ikke døm meg. Ikke kom her og si at du aldri har brukt noen for din egen fornøyelse. Anonymkode: 1c8d5...654
Inwe Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Hvorfor går du rundt og sier til folk at du er sammen med noen du ikke er sammen med? Du gjør jo dette utelukkende for å såre Ahmed. Hvorfor vil du absolutt såre Ahmed? Det voksne å gjøre (nå skjønner jeg på HI at du ikke er helt voksen enda, men) i en slik situasjon er å fortelle Ahmed at du ikke er interessert i han på den måten og ikke lede han på noen som helst måte. Ahmed er sjalu fordi du ikke forteller han at du ikke er interessert, i tillegg flørter du med to andre gutter og forteller Ahmed at du er kjæreste med begge. Bare for å styrke din egen selvtillit og få alkohol. Du er rett og slett slem med alle tre guttene. Og før du svarer på samme måte til meg som innlegget over her; nei jeg har aldri brukt et annet menneske for egen fornøyelse. Det er ikke en fornøyelse og bruke andre mennesker. Det er ikke en fornøyelse og såre andre mennesker. Og det er iallefall ikke en fornøyelse og kanskje ødelegge andre mennesker. Synes du virkelig det? Om du fortsetter på denne måten når du blir eldre blir du sittende igjen alene, uansett hvor pen du er. Det er andre ting enn utseende som betyr noe, de fleste skjønner det når de har passert 25. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har havnet oppi en litt kinkig situasjon. Jeg har en "venn" som liker meg, men jeg liker ikke han og han er en meget sjalu person, la oss kalle ham Ahmed. Det har seg sånn at det er en annen som også liker meg, "Per", som altså Ahmed er sjalu på fordi jeg liker Per bedre enn ham. Så var det slik at en annen fyr, "Jon", som også liker meg og jeg sa for tull til Ahmed at vi var sammen, og han trodde på det. Han ble lei seg og sa til Per at jeg og Jon var sammen, bare for å såre Per. Da avtalte jeg og Per å si at jeg og han var sammen, bare for å vise Ahmed at Per ikke ble såret av det. MEN så sier Ahmed til Jon at jeg og Per er sammen, og Jon tror faktisk at jeg liker han så da ble han også såret.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med Ahmed, han tror jeg vil ha han selv om jeg tror han er homofil tilogmed. Hva skal jeg gjøre med Ahmed? Anonymkode: 1c8d5...654 Send Ahmed tilbake til der han kommer fra,si til Jon at du ikke liker ham og lev livet med Per........hahaha Anonymkode: cb6e3...c42 1
Blablab Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Du vokser opp og slutter å leke med andre folks følelser. Det gjør faktisk vondt. Så du forteller selvfølgelig Ahmed at du kun ser på ham som en venn. Det er jo du som har skapt denne situasjonen siden du ikke har vært ærlig med noen av dem i utgangspunktet. 2
Hactar Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 (endret) Du får si til venninna di at du har så mange intriger på gang at det går aldeles rundt for deg. Deretter tar du pause fra både Jon, Per og Ahmed til du har fått roet deg ned. Herregud. Endret 16. april 2017 av Hactar 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 Kan du ikke bare slutte å bruke alle tre. Jeg tror du egentlig liker at Ahmed er sjalu. Anonymkode: 987ca...70d 1
Nicathv Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 For en forkastelig oppførsel av TS! Jeg håper at du blir et mer empatisk menneske når du blir litt mer voksen. Hvis ikke synes jeg synd på alle menneskene som må omgås deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 Og det var.. ?Anonymkode: 0b2f1...391 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå