Titti Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 Lurer bare på.... jeg har vært å kjøpt sånn kongerøkelse, men har ikke sånn svart smijern-greie for å ha det på. Men jeg har en slik i kjeramikk el noe, som jeg bruker og ha vann og lukteolje i. Kan jeg bruke den? Bør jeg da blande vann lamme røkelsen, eller? Den er slik som man har t-lys under, den og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Mener på at det skal gå greit, men uten vann i skåla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har en egen til røkelse jeg, fordi det har en tendens til å brenne seg litt fast. Tror uansett jeg ville brukt uten vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #4 Del Skrevet 21. desember 2004 Den i keramikk funker helt fint. Idéen er den samme. Men, som de andre sider, ikke ha i vann. Jeg bruker min av smigjern til urter og sånn ellers i året, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå