Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange tar bilder av magen sin uke for uke, og en del legger ut på instaframe osv. 

Jeg tror jeg har tatt 2 bilder underveis, og er nå snart 30 uker på vei. Er det bare jeg som ikke er så opptatt av å ta magebilder underveis? Jeg mener ikke at det er negativt å ta uke for uke-bilder altså. Har mer begynt å tenke at jeg kanskje skal begynne for å ha noen bilder fra selve graviditeten.. Bedre sent enn aldri :fnise:

Anonymkode: ede43...fcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok noen innimellom da magen begynte å synes, har kanskje 5-6 stk bare. Men nå etter svangerskapet angrer jeg som bare det for på at jeg ikke tok uke for uke bilder :( hadde vært så moro å se når magen plutselig endret seg, for jeg husker jo ikke det nå :laugh: så skal nok ta uke for uke bilder under neste graviditet :) 

Ikke helt det her du spør om, men jeg tok ingen bilder av meg og baby eller far rett etter fødselen, første bilde er av babyen i senga si 2 timer etterpå, og jeg er så lei meg for at vi ikke mannen tok bilder da han ble lagt på brystet og at vi ikke spurte om noen kunne ta bilde av oss alle 3. Vi har tenkte mye på det i etterkant, men vi tenkte ikke tanken i det hele tatt, så skulle ønske noen minte meg på det under svangerskapet :fnise:

Anonymkode: 057ab...609

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med første, hver uke. Med nummer 2 hadde jeg en fotosession hos fotograf i uke 30. Nå med nr 3 har jeg tatt et bilde i baderomsspeiler engang tidlig i 20-ukene... 

Anonymkode: 6d7c5...add

Skrevet

Jeg var aldri opptatt av magebilder. Jeg tok en håndfull magebilder da jeg ventet førstemann og ingen med de to andre. I ettertid har jeg aldri savnet det heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, faen heller. Jeg er da ingen blogger heller. 

Anonymkode: 890b1...3a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet at man kan ta bilder for egen del? Det er ikke snakk om å publisere de..

Anonymkode: ede43...fcd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ingen før uke 25.. Følte meg bare feit frem til det, men da kunne man tydelig se at fettet hadde fått mer babyform, og ikke bare besto av sjokolade.. Tok noen nå og da frem til de siste ukene.

Syns det er moro å ha noen med stor mage ihvertfall og ved spesielle anledninger. Er moro å se tilbake å se hvor stor man faktisk var og hvordan magen så ut. I tillegg syns jeg at jeg så fin ut med gravidmage.. (I forhold til vanlig når jeg bare er tjukk)

Anonymkode: f9e28...9f7

AnonymBruker
Skrevet

Er 37 uker nå og har ikke et eneste bilde. Ikke av magen i sentrum, ikke av meg selv der magen er synlig. Venninene anbefaler å ta et par bilder for fremtiden.

Anonymkode: 1d9f3...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 16 med førstemann og har ikke tatt noen bilder. Angrer litt på at jeg ikke tok et helt i starten slik jeg kunne sett hvordan jeg faktisk så ut og sammenlignet litt underveis.

Anonymkode: ff235...f02

Skrevet

Tok ikke magebilde og angrer i ettertid. Utsatte og utsatte, og så plutselig kom ungen litt før termin.

Skrevet

Tok noen mobilbilder innimellom med begge to, og så tok jeg bilder ved termin. Dvs, med andremann fikk jeg ikke surra meg til å ta fe siste bildene før fødselen hadde startet. Fikk tatt de mellom riene :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Tok noen innimellom med mobilen. Gøy å se forskjellen og så jobbet barnefar borte til siste trimester så jeg sendte av og til en liten oppdatering til han ettersom vi ikke så hverandre så ofte. Vi gikk også til fotograf og tok noen bilder. Veldig glad for det for hvis ikke så hadde vi ikke hatt et eneste bilde av oss sammen. Nå som jeg snart skal føde er det veldig morsomt å se tilbake på bildene fra jula og tenke på at jeg allerede begynte å føle meg som en elefant da:fnise:

Anonymkode: 63432...355

AnonymBruker
Skrevet

Vi tok et i uke 6 og et i uke 20. Er ca. 23 uker på vei, så håper det blir flere. Men skulle ønske vi hadde fått til uke for uke:/

Anonymkode: d8c75...d7d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde planer, men fødte plutselig 2,5 mnd for tidlig, så har ikke ett eneste, litt trist...

Anonymkode: e4ddc...835

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg tok to bilder da magen så vidt hadde blitt synlig og kanskje (?) et litt senere da jeg var temmelig stor. Men er ikke bombesikker på at vi har noen bilder av meg som høygravid. Var i såpass elendig form at jeg ikke orket å bli tatt bilde av. 

Anonymkode: f7833...9a5

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke blogger, men bor ca 250 km fra mamma og pappa og resten av min familie, så synes det er morsomt å kunne vise dem underveis :)

Jeg tar med andre ord bilder. Synes det er gøy å se at magen vokser, kanskje særlig siden jeg har liten mage i utgangspunktet og får en del kommentarer på at det vises lite nå underveis (noe jeg synes er en uting, for alle er forskjellige og jeg kan jo ikke noe for at jeg har liten mage).

AnonymBruker
Skrevet

Nei. synes egentlig ikke gravid mager er noe særlig fint ( ikke for å støte noen). Men man må nesten gjennom det for å få baby. :tunge1: I tillegg føler jeg meg ikke akkurat fresh så å gå til en fotograf er det siste jeg har lyst til.

Anonymkode: 32fae...63f

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt bilder av magen, kommer heller ikke til å gjøre det. Synes ikke jeg er fin i det hele tatt, og jeg liker ikke å være gravid. Gleder meg til den er borte!!!

Anonymkode: 10b6b...75e

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen av de to eldste, tok et helt mot slutten med minste og har tatt et par til nå med tvillingene, bare fordi det er litt morsomt/skummlet å se hvor stor magen er i forhold til med bare en inni.

Anonymkode: 8cc60...2ac

AnonymBruker
Skrevet

Tok hver uke med første. Nå venter jeg andre og har kanskje tatt en gang i måneden (Max). 

Anonymkode: 8ad30...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...