Gå til innhold

Har møtt en svært hyggelig type

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en svært hyggelig type fra nettet. Jeg har ikke vært aktiv innen dating. Nå forsøkte jeg å gå ut å treffe en. Jeg synes ikke den fyren var noe tiltrekkende. Han hadde sin sjarm, men jeg er mulig litt kresen. Det som er trist er at jeg likte veldig godt personligheten hans, verdiene hans og veldig mye med han. 

Han virker veldig interessert ut i å treffe meg igjen. Jeg vet ikke hva som er rett å gjøre i denne situasjonen. Jeg ønsker ikke å såre han. Jeg ønsker på sett og vis å finne ut om han kan være en person som jeg kan begynne å like godt på sikt. Så jeg har ikke lyst å gi helt slipp på han. 

Har dere råd å gi til meg i en slik situasjon? Noen som har følt at de manglet hele fulle tiltrekningen til utseende, men allikevel ville fortsette å se om det kan fungere pga fine personligheten? 

Anonymkode: 94c7c...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør dette mot ham eller deg selv. Er du ikke tiltrukket kan du ikke tvinge det frem. Du kaster bort begges tid.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en svært hyggelig type fra nettet. Jeg har ikke vært aktiv innen dating. Nå forsøkte jeg å gå ut å treffe en. Jeg synes ikke den fyren var noe tiltrekkende. Han hadde sin sjarm, men jeg er mulig litt kresen. Det som er trist er at jeg likte veldig godt personligheten hans, verdiene hans og veldig mye med han. 

Han virker veldig interessert ut i å treffe meg igjen. Jeg vet ikke hva som er rett å gjøre i denne situasjonen. Jeg ønsker ikke å såre han. Jeg ønsker på sett og vis å finne ut om han kan være en person som jeg kan begynne å like godt på sikt. Så jeg har ikke lyst å gi helt slipp på han. 

Har dere råd å gi til meg i en slik situasjon? Noen som har følt at de manglet hele fulle tiltrekningen til utseende, men allikevel ville fortsette å se om det kan fungere pga fine personligheten? 

Det er fullt mulig å bli glad i (å elske) et menneske selv om man ikke er forelsket eller tiltrukket i begynnelsen.

Anonymkode: 3fc87...a03

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å bli glad i (å elske) et menneske selv om man ikke er forelsket eller tiltrukket i begynnelsen.

Det er hva jeg tror og. Jeg har opplevd noe lignende før. Jeg ble faktisk forelsket etterhvert. Men jeg vet ikke. Jeg ønsker ikke å såre han med å bruke av hans tid. Men jeg har gått for "rundbrennere" før. Og de ble jeg ikke lykkelig med. Det skal ikke være lett. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo se . Personligheten gjør folk ofte penere en et fint utseende .. du kan prøve en date til og føler du ikke noe mer avslutt 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hva jeg tror og. Jeg har opplevd noe lignende før. Jeg ble faktisk forelsket etterhvert. Men jeg vet ikke. Jeg ønsker ikke å såre han med å bruke av hans tid. Men jeg har gått for "rundbrennere" før. Og de ble jeg ikke lykkelig med. Det skal ikke være lett. 

Fortsett å møtes og bli kjent.

Mange av de beste kjærlighetsforholdene starter faktisk med vennskap.

Lykke til :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utssende betyr ingenting, det er personligheten som gjør menn tiltrekkende og sexy.

Anonymkode: 2f69b...6c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortsett å møtes og bli kjent.

Mange av de beste kjærlighetsforholdene starter faktisk med vennskap.

Lykke til :blomst:

For å si det sånn: utseende hans er ikke pent. Jeg synes at han ser mye eldre ut enn han er. Og han er ikke helt min type. Men jeg har innsett at skal jeg ha en å dele livet mitt med, så kan jeg ikke bare gå etter et utseende. Jeg er tross alt 40 år. Møtt mye avvisninger. Jeg føler meg ikke så vel med det. Derfor ble jeg veldig glad for at han viser interesse for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utssende betyr ingenting, det er personligheten som gjør menn tiltrekkende og sexy.

Anonymkode: 2f69b...6c8

Det er det. Han fikk meg til å føle meg vel. Endelig!. Etter så mange nedturer som jeg har gått igjennom. Jeg er ikke så pen selv at jeg tror at jeg kan fighte om de peneste heller. Jeg kan riske å sitte helt alene igjen om jeg holder på slik. Og dersom han og jeg har  mye til felles så kan det bli bra. 

Det er mange par som går rundt som ikke ser perfekte ut. Jeg har ikke ville avvist han helt. Men jeg vil aldri leke med hans følelser. Jeg vurderer å trekke meg. Men jeg må tenke meg om først. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn: utseende hans er ikke pent. Jeg synes at han ser mye eldre ut enn han er. Og han er ikke helt min type. Men jeg har innsett at skal jeg ha en å dele livet mitt med, så kan jeg ikke bare gå etter et utseende. Jeg er tross alt 40 år. Møtt mye avvisninger. Jeg føler meg ikke så vel med det. Derfor ble jeg veldig glad for at han viser interesse for meg. 

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 3ce0d...8b5

Gjest rayon de soleil
Skrevet

Dropp han, du føler ikke det du burde, da må du droppe han... 

Skrevet

Dere har bare vært på en date, du kan ikke basere hele mannen på førsteinntrykket. Gi han et par sjanser til, føler du fortsatt ikke det du bør og han har fått følelser for deg bør du avslutte det for begges del. Om ingen av dere får følelser for den andre kan det jo bli et bra vennskap ;)

AnonymBruker
Skrevet

Igjen - Meline, du peprer forumet med disse innleggene, folk gir deg seriøse råd og du hører ikke uansett. Blir så lei av at du oppretter titalls tråder her hele tiden, uten å bry deg hva folk sier.

Anonymkode: 965b4...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...