nurse07 Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Du som driver med sånt... hvor mye penger bruker du i året på injeksjonsbehandlinger? Tenker da på Botox, Restylane og lignende. Det er jo SYKT dyrt, spør du meg.
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Alt handler om prioriteringer. Man velger bort noe for å kunne ha råd til noe annet 2
Djungelvrål Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Brukte 1500 kr i fjor i juli, tok juvederm i leppekanten for å jevne ut linjer på overleppen. Filleren er der enda 9 mnd etterpå. Jeg er livredd for botox så jeg kommer ikke til å bruke det med det første. Holder meg bra på tross av alder. 1
nurse07 Skrevet 16. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2017 Takk for svar! Hører gjerne fra flere! Jeg er enig i at det handler om prioriteringer.....jeg prioriterer vanligvis lite meg selv, det meste av lønna går med til ting barna trenger! Men i fjor brukte jeg til sammen 12.000 kr!!! På botox i pannen og Restylane i kinnene....
Djungelvrål Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 14 minutter siden, nurse07 skrev: Takk for svar! Hører gjerne fra flere! Jeg er enig i at det handler om prioriteringer.....jeg prioriterer vanligvis lite meg selv, det meste av lønna går med til ting barna trenger! Men i fjor brukte jeg til sammen 12.000 kr!!! På botox i pannen og Restylane i kinnene.... Det var endel....jeg syns god hudpleie gjør mye. Men så har jeg som sagt ikke prøvd botox. Syns mange som tar botox i sinnarynken får en rar kul der istedet.
Gjest Rosetelys Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 (endret) Ca 10 000. Endret 6. februar 2018 av Rosetelys
Djungelvrål Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Rosetelys skrev: Ca 10 000. Botox hver tredje mnd på grunn av migrene. Får du ikke noe av dette dekket??
Gjest Rosetelys Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 (endret) På 16.4.2017 den 23.04, Mystix skrev: Får du ikke noe av dette dekket?? Endret 6. februar 2018 av Rosetelys
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 Det er kjempedyrt, men hvis man f.eks. kun gjør lepper kan det holde å gjøre det en gang i året. Jeg gjør lepper en gang i året, det holder for meg. Så har jeg nylig begynt med Botox, 2 områder. Kunne tenkt meg å gjøre det ca. 3 ganger i året, men har sagt max 2, i tilfelle jeg utvikler immunitet. Så ja, rundt 8000 i året i gjennomsnitt, kanskje. Penger man ville brukt på andre ting uansett. Det er også viktig å føle seg vel. Har mange venninner som ikke gjør dette, men som bruker veldig mye penger på kosmetikk og hudpleie, uten at det nødvendigvis er vits. Vil tippe de bruker mer enn hva jeg bruker på injeksjoner. Har jo også mye med interesse å gjøre. Anonymkode: 79115...56e 2
fannyfab Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 Jeg tar juvederm i leppene 3-4 ganger i året. Så bruker ca 10500-14000 i året
Beach Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, fannyfab skrev: Jeg tar juvederm i leppene 3-4 ganger i året. Så bruker ca 10500-14000 i året Er ikke det veldig hyppig? I starten vet jeg det er vanlig å fylle på oftere, men etter hvert skal det da holde lenger enn som så.
fannyfab Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 3 timer siden, Beach skrev: Er ikke det veldig hyppig? I starten vet jeg det er vanlig å fylle på oftere, men etter hvert skal det da holde lenger enn som så. Jo, egentlig sant det. Regner med å ta 2 ganger i året nå fremover
nurse07 Skrevet 19. april 2017 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2017 Ja det handler jo om hva man vil prioritere. Som sliten småbarnsmor som jobber masse, så føler jeg at jeg fortjener å unne meg dette. Bruker lite penger på meg selv egentlig. Og synes det er verdt kronene dersom jeg føler meg litt freshere og ser mindre sliten ut! Dessuten trenger jeg mindre sminke når jeg har litt fyll i kinnbeina, proporsjonene er bedre og lyset treffer på en annen måte! Håper imidlertid at prisene blir lavere ettersom disse behandlingene blir mer og mer vanlig, og det kanskje blir økt konkurranse mellom behandlerne!
Djungelvrål Skrevet 20. april 2017 #14 Skrevet 20. april 2017 20 timer siden, Beach skrev: Er ikke det veldig hyppig? I starten vet jeg det er vanlig å fylle på oftere, men etter hvert skal det da holde lenger enn som så. Jeg har juvederm i selve leppekanten oppe får å rette ut linjer over leppa, jeg fylte i ifjor i juli og har mye igjen enda.
Gjest Jessica Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 På Wednesday, April 19, 2017 den 22.40, nurse07 skrev: Ja det handler jo om hva man vil prioritere. Som sliten småbarnsmor som jobber masse, så føler jeg at jeg fortjener å unne meg dette. Bruker lite penger på meg selv egentlig. Og synes det er verdt kronene dersom jeg føler meg litt freshere og ser mindre sliten ut! Dessuten trenger jeg mindre sminke når jeg har litt fyll i kinnbeina, proporsjonene er bedre og lyset treffer på en annen måte! Håper imidlertid at prisene blir lavere ettersom disse behandlingene blir mer og mer vanlig, og det kanskje blir økt konkurranse mellom behandlerne! Jeg skulle gjerne sett før og etter bilde. Vurderer dette etter vektnedgang. I kinn altså
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 På 19.4.2017 den 16.40, nurse07 skrev: Ja det handler jo om hva man vil prioritere. Som sliten småbarnsmor som jobber masse, så føler jeg at jeg fortjener å unne meg dette. Bruker lite penger på meg selv egentlig. Og synes det er verdt kronene dersom jeg føler meg litt freshere og ser mindre sliten ut! Dessuten trenger jeg mindre sminke når jeg har litt fyll i kinnbeina, proporsjonene er bedre og lyset treffer på en annen måte! Håper imidlertid at prisene blir lavere ettersom disse behandlingene blir mer og mer vanlig, og det kanskje blir økt konkurranse mellom behandlerne! Om du kutter denne utgiften kan du jo jobbe mindre... Anonymkode: 8ff32...c0a
nurse07 Skrevet 25. april 2017 Forfatter #17 Skrevet 25. april 2017 På 24.4.2017 den 1.04, AnonymBruker skrev: Om du kutter denne utgiften kan du jo jobbe mindre... Anonymkode: 8ff32...c0a Jeg har ikke ønske om verken å jobbe mindre eller kutte ut restylanen! Trives godt med begge deler! men har ikke tenkt til å bruke like mye penger i år... Ts
nurse07 Skrevet 25. april 2017 Forfatter #18 Skrevet 25. april 2017 På 24.4.2017 den 0.55, Jessica skrev: Jeg skulle gjerne sett før og etter bilde. Vurderer dette etter vektnedgang. I kinn altså Jeg ønsker ikke å legge ut bilde... men bare google, feks; restylane lyft, juvederm voluma, cheek enhancement...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå