Djungelvrål Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 (endret) Mine er: Foundation: Bourjois Healthy mix og Milani conceal and perfect Concealer: Maybelline Fit Me Highlighter: Ikke funnet en favoritt Primer: Smashbox Photo finish pore minimizing Settingspray: Urban Decay All nighter Mascara: Max Factor Masterpiece og False Lash Effekt, Clinique High Impact Bronzer: Har ikke noen favoritt, men bruker Nyx sin matte i medium, er ok men litt for orange/varm. Endret 15. april 2017 av Mystix
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Haha, du vet du ikke bruker mye sminke når du ikke vet hva halvparten av de begrepene i tittelen er engang. Anonymkode: 5f220...49d 4
Djungelvrål Skrevet 15. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, du vet du ikke bruker mye sminke når du ikke vet hva halvparten av de begrepene i tittelen er engang. Anonymkode: 5f220...49d Ja er jo mye som er ganske nytt, primer, settingspray og highlighter hadde jeg vel ikke hørt om for 10 år siden. 1
Persephone Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Foundation: Bobbi brown skin foundation (de selger ikke min farge lenger i Norge ...) og GOSH BB cream Concealer: Mac select cover up Highlighter: Jeg er glad i den fra Sleek med lilla og orange blant annet, men vet ikke om jeg vil kalle det en favoritt Primer: Bruker BabySkin, men ville ikke kalt den en favoritt Settingspray: Bruker ikke Mascara: Bruker heller ikke Bronzer: Jeg er så blek at jeg ikke liker å bruke bronzer, men har en fra mac jeg bruker en gang i blant
Athene Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Primer - Benefit Pore Professional (Dermalogica age perfect) Foundation - Armani Luminous Silk Foundation (Dior Nude, Mac Fix Fluid, Loreal True Match) Concealer - UD Naked (Mac) Setting Pudder - Laura Mercier Transulent setting pouder (Makeup4erver transulent) Highlighter - Milani (Diorskin) Bronzer - Benefit Hola Første "setting" spray - Mac Fix it Setting Spray - UD All Nighter Mascara - Diorshow Også har jo børstene alt å si for resultatet. Sverger til Mac og Morphe.
Dricka Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Foundation: Den fra Lindex sitt eget merke Concealer: Bruker ikke Highlighter: Youngblood - lunar dust Primer: Bruker ikke Settingspray: Bruker ikke Mascara: Ingen favoritt Bronzer: Ingen favoritt Setting powder: Den fra makeupmekka
Djungelvrål Skrevet 15. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2017 41 minutter siden, Athene skrev: Primer - Benefit Pore Professional (Dermalogica age perfect) Foundation - Armani Luminous Silk Foundation (Dior Nude, Mac Fix Fluid, Loreal True Match) Concealer - UD Naked (Mac) Setting Pudder - Laura Mercier Transulent setting pouder (Makeup4erver transulent) Highlighter - Milani (Diorskin) Bronzer - Benefit Hola Første "setting" spray - Mac Fix it Setting Spray - UD All Nighter Mascara - Diorshow Også har jo børstene alt å si for resultatet. Sverger til Mac og Morphe. Får man kjøpt Benifit Hola i Norge?
Athene Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 10 minutter siden, Mystix skrev: Får man kjøpt Benifit Hola i Norge? Aner ikke. Kjøper aldri sminke i Norge. På grunn av utvalg og pris.
Perelandra Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, du vet du ikke bruker mye sminke når du ikke vet hva halvparten av de begrepene i tittelen er engang. Anonymkode: 5f220...49d Tenkte det samme. Av de produktene TS nevner er det kun maskara jeg bruker fast. Det hender jeg bruker foundation, men har foreløpig ikke funnet noen jeg er godt fornøyd med.
Alvea Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Foundation: Finner aldri en favoritt, bytter hver gang jeg er tom. Bruker Este Lauder Dobble wear for tiden. Teit kjøp for liker egentlig en lettere foundation som ikke dekker helt. Concealer: Bare Minerals Bareskin complete coverage concealer Highlighter: Favoritt ikke funnet. Skal kjøpe inn noen i London. Bruker den fra The Balm for tiden. Primer: Ingen favoritt funnet. Bruker en fra NYX for tiden. Settingspray: Urban Decay All nighter Mascara: Bruker ikke. Bronzer: Bruker The Balm Bahama mama og Too Faced sin chocolate. Men skal få tak i Laguna fra nars. Må sikkert skaffe meg en litt varmere en også.
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 Foundation: Armani Luminous Silk for øyeblikket Concealer: Anastasia i krukke, og Mac pro longwear Highlighter: Dior, husker ikke hva den heter, men er av de glow-pudderne Primer: Bruker sjeldent, men Dior forever er okei Settingspray: Har kun prøvd NYX sin matte setting spray, fungerte helt ok Mascara: Bruker ikke, har vippe-extensions. Men har alltid syns at Maybelline sine er supre, spesielt de vannfaste Bronzer: Bobbi Brown i Golden Light 1
Gjest Athleisure Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 (endret) Foundation: Bobbi Brown Skin Foundation (elsker at undertonen er gul, eneste foundation som ikke har blitt rosa på meg). Resultatet blir svært naturlig, dekker alle rødheter den sitter lenge, men kan bli litt blank utover dagen dessverre. Concealer: Bruker ikke concealer Highlighter: Aldri prøvd Primer: Har prøvd Smashbox sin Photo Finish Primer, og var fornøyd med den. Settingspray: Aldri prøvd Mascara: Samme hvilken jeg bruker, så lenge de sitter. Opplever at de fleste mascaraer renner dessverre Bronzer: The Balm Bahama Mama. Perfekt matt bronzer i en kald farge som ikke blir oransje. Kan brukes til contouring eller for å gi litt varme/glød. Endret 18. april 2017 av Athleisure
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 Foundation: Dior Forever. Eventuelt så liker jeg å blande FitMe og Estee Lauder wear. Concealer: Smashbox Highlighter: The balm Primer: smashbox photo finish primer. Bruker det dog sjeldent Settingspray: Kun prøvd NYX. Helt okey Mascara: L'Oréal telescopic! Brukt den i alle år og fortsatt fornøyd! Bronzer: The Balm Bahama Mama eller en fra inglot Anonymkode: d98e1...f19
laperla Skrevet 19. april 2017 #14 Skrevet 19. april 2017 (endret) Farget dagkrem: Estelle & Thild BioHydrate All-in-one Tinted moisturizer i light (Brukes ikke hver dag.) Concealer: Loreal Lumi magique concealer i medium (rosatonet) Highlighter: Mineralize Skinfinish i Lightscapade, Laura Mercier Face Illuminator i Devotion Primer: Kanebo Cellular performance brightening makeup base (Brukes heller ikke hver dag, men gjerne hvis huden trenger å friskes opp litt.) Mascara: Bruker ikke Settingspray: Kicks Perfect face mist Bronzer: Bruker ikke Endret 19. april 2017 av laperla
Gjest antbug Skrevet 19. april 2017 #15 Skrevet 19. april 2017 Er det normalt å ha alt det der, altså? Ikke rart jentene nå for tiden ser ut som de er photoshoppa! Jeg har en mascara av et eller annet middels dyrt merke. Den er svart med noe gullskrift på, og den er klar favoritt for øyeblikket siden den ikke har noen konkurrenter.
Gjest Peanut Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 Mine: Foundation: Helena Rubinstein Prodigy Powercell Foundation Concealer: YSL Touche Éclat Highlighter: LUSH Feeling Younger Mascara: Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks Waterproof eller Surrealist Everfresh Mascara Primer/Settingspray/Bronzer: Bruker ikke På 15.4.2017 den 23.27, Mystix skrev: Får man kjøpt Benifit Hola i Norge? Mener at man kan få kjøpt den på nett fra Douglas: https://www.douglas.no/douglas/ Har ikke sett merket i butikken i Bogstadveien, så tror den bare finnes på nettet.
Djungelvrål Skrevet 20. april 2017 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2017 14 timer siden, laperla skrev: Settingspray: Kicks Perfect face mist Er du fornøyd med denne, får liksom ikke bestemt meg helt og vet ikke om jeg ser at sminken holder seg lengre eller ei.
Djungelvrål Skrevet 20. april 2017 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2017 14 timer siden, antbug skrev: Er det normalt å ha alt det der, altså? Ikke rart jentene nå for tiden ser ut som de er photoshoppa! Jeg har en mascara av et eller annet middels dyrt merke. Den er svart med noe gullskrift på, og den er klar favoritt for øyeblikket siden den ikke har noen konkurrenter. Det er nok normalt blant de som liker å sminke seg, jeg ser ikke photoshoppa ut selv om jeg bruker alt. Bruker det meste til hverdags utenom highlighter. Det er mengden det kommer an på. Man skal ikke først og fremst se sminken, man skal se kvinnen. 1
listefyll Skrevet 20. april 2017 #19 Skrevet 20. april 2017 Mine er: Foundation: Loreal true match. Har hatt prep and prime bb-cream fra Mac inntil nylig som var helt forferdelig. Concealer: Bareminerals bareskin. Ganske fornøyd med den. Highlighter: bruker ikke Primer: bareminerals prime time. Har Smashbox sin, men hater den. Settingspray: Urban Decay All nighter Mascara: Lancome definicils til hverdags, ysl faux cils til fest Bronzer: Guerlain terracotta
laperla Skrevet 20. april 2017 #20 Skrevet 20. april 2017 9 timer siden, Mystix skrev: Er du fornøyd med denne, får liksom ikke bestemt meg helt og vet ikke om jeg ser at sminken holder seg lengre eller ei. Jeg er kjempe fornøyd med denne sprayen. Grunnen til at jeg liker den så godt er fordi den gir en fin glød, gir fukt og gjør at sminken ser mer fresh og naturlig ut. Nå bruker jeg ikke foundation, men en lett dagkrem, men av og til bruker jeg en concealer for å dekke over rødhet pga. atopisk eksem. Denne sprayen er virkelig gull verdt for meg, hvis jeg ikke bruker denne, ser jeg forskjell på huden. Da ser den trist og tørr ut. Når jeg bruker denne gjennom dagen, ser huden fortsatt fin ut på kvelden. Ikke svir den heller, og prisen er ikke avskrekkende. En del slike mister koster skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå