AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Jeg er 24 år - jeg har ingen interesser men trenger en utdanning. Jeg er ca. middels smart, men har god studieteknikk og vet at jeg kan komme gjennom de fleste studier. Jeg trenger en utdanning som garanterer jobb samt gir en god lønn. Jeg ønsker å kunne leve relativt fritt og uten økonomiske problemer. Noen som har tips? Poengsummen min er 4,9 inkludert alderspoeng Anonymkode: a9325...9d7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Man får kastet jobb etter seg med en utdanning innen IT, samtidig er lønnen veldig bra. Ellers trengs det også flere arealplanleggere siden det skal bygges mer i landet. Har også lest at det trengs optikere. Anonymkode: f72c8...7eb
_popcorn_ Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Helse er stort sett eneste som er nesten garantert jobber. Men generelt er det ingen som garanterer jobb, men om du er dyktig så kan de fleste utdanninger gi jobb, iallefall om du er villig til å flytte på deg. Mange får gode jobber med IT-utdanning, men da bør du være villig til å flytte på deg ut av storbyene. Innenfor HMS er sjansene ganske greie om du kan flytte på deg, det samme innenfor mye produksjon og prosess. I stor grad vil fagbrev være noe av utdanningene der du er mest sikret jobb.
Slarti Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Fagbrev elektriker eller rørlegger eller lignende får du godt betalt jobb om du har. Alt av helsefag men lønn varierer. Lastebilsjåfør er faktisk veldig godt betalt om du er villig til et år eller to med normal lønn så du kan få deg et rykte i miljøet som gir deg godt betalt jobb. 600k pr pr er fult mulig om du er villig til å jobbe. Men må jobbe noen år med dårlig lønn for å få godt betalt kjøring. Ev byggingeniør med polsk å latvisk språk på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå