C89 Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Jeg har pcos, gått på metformin, provera en periode for å få igang syklus og de to siste mnd letrozol. Jeg har en syklus på Ca 28-31 dager:) på onsdag hadde jeg ikm på 28 dager:) de to øverste testene på bildet er fra onsdag, den tredje er fra torsdag(morgenurin) og den nederste er fra akkurat nå. Strekene er ikke grå, men rosa.. men burde ikke streken vært sterkere hvis jeg har en spire? Ønsker å høre om det er flere med samme problemstilling:) tusen takk:)
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Ser ikke noe bilde. Men graviditetstester viser likt uansett. Hcg er hcg. At du har Pcos har ingenting å si. Svake tester kan skyldes at du tester for tidlig eller at urin ikke er konsentrert nok(særlig i tidlig graviditet) Det kan dessverre også være at gravidteten ikke utviklier som den skal. Du får bare teste videre og se. Lykke til, håper på det beste for deg Anonymkode: f30f7...f0c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe bilde. Men graviditetstester viser likt uansett. Hcg er hcg. At du har Pcos har ingenting å si. Svake tester kan skyldes at du tester for tidlig eller at urin ikke er konsentrert nok(særlig i tidlig graviditet) Det kan dessverre også være at gravidteten ikke utviklier som den skal. Du får bare teste videre og se. Lykke til, håper på det beste for deg Anonymkode: f30f7...f0c Såg forresten bildet nå i den den andre tråden din. Og jo, de er svake. Men du får ikke gjort noe annet enn å vente å se. Test på samme tid hver dag(morgen) og sammenlign utviklingen på streken da. Anonymkode: f30f7...f0c
GammelKaktus Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Graviditetstester er like for alle både for oss med PCOS og de uten. Eggeløsningstester derimot er jeg blitt fortalt kan gi et uriktig resultat. 🤗
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 HCG nivået for oss med pcos vises som hos alle andre som er gravide. Eggløsningstester er derimot ikke sikre med pcos. Den viser bare ett hormon som gjør at man skal ha eggløsning. Dette hormonet kan man skille ut mange ganger uten at en eggløsning kommer med pcos. Grunnen er at kroppen forsøker og få eggløsning men klarer ikke, Anonymkode: e0a69...8c7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Mine graviditetstester har vært vanlig men EL er vanskelig å forutse med PCOS så det er mulig den kom senere enn forventet? Hvordan ser det ut på senere tester? Anonymkode: 1502f...dcc
C89 Skrevet 16. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2017 Tok en annen type test i går og den var klar positiv før jeg rakk å gå av do så tydelig at de andre testene var litt tregere på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå