Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg skal kjøpe reima vinterdress til babyen min som er 9mnd i desember, nå som dressene er på salg. Ville dere kjøpt i str 74 eller 80?

Anonymkode: b6b5e...8e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si hvor stor baby er så langt frem, men ville kanskje gått for strl 80

Anonymkode: cd8f8...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Reima er generelt romslige i størrelsen. Min datter har brukt str 86 hele denne vinteren (ble halvannet i desember). Det kommer jo litt an på hvor stort barnet er også, men det er vel vanskelig å vite på nåværende tidspunkt.

Hvor stort behov tenker du at du har for vinterdress? Det er ikke sikkert det blir mye utelek hvis barnet ikke går før vinteren er over, men du vet hvordan livsstil dere har selv. Det er antakelig mange lite brukte vinterdresser i de størrelsene på finn ;) 

Anonymkode: 2caa8...85a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det salg?

Anonymkode: 53bf6...44a

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sett på persentil-skjemaet for å se hva babyen deres er estimert til på det tidspunktet som en pekepinn (men husk at persentiler kan også endre seg). 

Størrelse på barn er individuelt. Jeg kjenner noen som bruker str 76 ved ett år. Ungen min begynte å bruke str 80 ved 4 måneder ;-) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 74 til min som ble 1 år i desember. Passer fint fortsatt. Til neste vinter kjøper jeg nok 86.

Vårdress i 80 er rikelig stort nå.

Anonymkode: 16bea...6c2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det salg?

Anonymkode: 53bf6...44a

(Stort sett) overalt der Reima selges.

Anonymkode: 16bea...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Uff, vanskelig å si. Hvor stor er babyen din nå? Og er det gutt eller jente?

Jenten min brukte Reima vinterdressen sin i str 80 ut vintersesongen etter hun fylte to år (ble to i januar). Reima er romslig i størrelsen. Hun er litt under snittet mtp høyde, men ikke mye  

Gutten min derimot er 6 mnd nå og bruker allerede 74, og er på vei til å vokse ut av den størrelsen også. 

Jeg tør ikke kjøpe klær så langt frem i tid lengre etter flere bomkjøp til begge to. 

Anonymkode: 2691c...eed

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min på 88 cm (nå) (og helt normalt hold) har hatt Str 92 i sin reima-tec dress denne vinteren. Den har egentlig ikke vært noe mer enn akkurat passe, og nå begynner den å bli noe snau. Men har en overgangsdress (også reima-tec) i samme str som fortsatt er romslig. Har hørt at reima ikke er like stort i størrelsen lenger som det har vært kjent for. Det varierer hvertfall utfra modell. 

Anonymkode: 0f057...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...