Gå til innhold

Skal jeg unngå han eller er det en sjanse for at han er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har havnet i en litt frustrerende situasjon. Jeg har vært singel i et halv år nå og har vært på noen dates uten å ha blitt interessert i noe mer med noen av dem. Men i påsken har jeg møtt en fyr som jeg i utgangspunktet tenkte skulle bli et ons. Var med han hjem for en uke siden og det var veldig kjekt. Etter denne kvelden la han meg til på snapchat og begynte å følge meg på instagram. Jeg tenkte at det ble med det, men senere i uken traff jeg på han igjen på byn. Jeg var ute med noen venner av meg og han med sine, men i løpet av kvelden prøvde han konstant å få blikkontakt, kom bort og hilste på meg og vennene mine, tok mye initiativ til å snakke med meg, holde meg i hånden, gave meg små kyss og så videre. Etterhvert ble mine venner og hans venner sittende sammen. Til slutt ble jeg med han hjem på nach, sammen med noen venner av han. Vi hadde sex igjen, og pratet mye dagen etterpå. Men etter det har jeg pratet lite med han. Det skal sies at jeg spurte hva han tenkte om det hele og da svarte han at han ikke var ute etter kjæreste nå. Jeg svarte at det var egentlig ikke jeg heller, noe som er sant. Men jeg syns det er kjekt å ha noen å få oppmerksomhet fra. 

I dag skal han ut på byen, og jeg er invitert på to forskjellige forspiel. Det ene med venninnen min, som er kjæreste med en av hans venner som han skal ut med. Det andre med kusinen hans faktisk. Hun ble jeg kjent med sist jeg traff han, og hun la meg til på facebook og spurte meg i går om jeg ville bli med henne ut i dag. Altså er sjansen stor for at jeg treffer på han ute på byen uansett hvem jeg velger å være med i kveld. Spørsmålet mitt er bare hva jeg skal gjøre dersom jeg møter han?

Jeg kjenner at jeg føler en utrolig sterk kjemi mellom oss, noe som ble kommentert av en av vennene hans da vi møttes ute og. Problemet mitt er et jeg tror jeg er litt betatt, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg er redd for at hvis jeg treffer han i dag vil han ikke vise noen form for interesse. Jeg tror helt ærlig det kommer til å føles litt sårt dersom han er veldig avvisende, og lurer på om jeg skal unngå å treffe på han så godt det lar seg gjøre. Samtidig skal det sies at jeg er en person som fort føler meg betatt av andre, men samtidig fort innser at jeg ikke er det likevel. Derfor er jeg ikke sikker på om jeg egentlig føler noe, eller om det bare var godt å føle at noen ville ha meg.

Anonymkode: bf3e9...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra på fest og møter du han så ser du hva som skjer. Bare ikke tenk for mye. Kanskje du til og med møter noen andre. 

Anonymkode: 0efe5...073

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dra på fest og møter du han så ser du hva som skjer. Bare ikke tenk for mye. Kanskje du til og med møter noen andre. 

Anonymkode: 0efe5...073

Det har du rett i. Jeg skal prøve å glemme det litt og være åpen for hva enn som kan skje:) takk for svar!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg spurte hva han tenkte om det hele og da svarte han at han ikke var ute etter kjæreste nå.

Han sier ikke dette om han er interessert. Tro ham på det han sier, han er nok bare interessert i sex. Om han mot formodning skulle ombestemme seg og er interessert i deg så vet han hvor han kan finne deg.

Anonymkode: 86ea0...7dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier ikke dette om han er interessert. Tro ham på det han sier, han er nok bare interessert i sex. Om han mot formodning skulle ombestemme seg og er interessert i deg så vet han hvor han kan finne deg.

Anonymkode: 86ea0...7dc

Ts her. Enig med deg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...