Gå til innhold

Smørbukk-sjokolade, svindel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte en slik som på bildet under. På bildet på pakken ser det ut til at det er mye karamell inni. Jeg elsker karamell.

Men til min store forskrekkelse var det nesten ikke karamell inni i det hele tatt!

Kjøpte også en sånn center-sjokolade av samme variant, som på bildet under. Der var det MYE karamell i, akkurat som på bildet!

Er ikke dette svindel fra Nidar sin side? Er karamell så dyrt å produsere at de bevisst spekulerer i dette for å lure de som liker karamell til å kjøpe dette som i praksis er som en ren melkesjokoladeplate?

Flere som har prøvd denne smørbukksjokoladen som også har reagert på den ekstremt beskjedne mengden karamell inni?

IMG_1599.JPG

IMG_1600.JPG

Anonymkode: 3d040...199

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg ikke reagert på, men ta det opp med Nidar. Kanskje du får litt karamell i posten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Minitroll skrev:

Dette har jeg ikke reagert på, men ta det opp med Nidar. Kanskje du får litt karamell i posten?

Hvorfor i all verden skal hun få det bare fordi hun er misfornøyd med sjokoladen? Alle liker ikke alt Nidar produserer, og sånn er det. Tviler på at Nidar har en interesse av å sponse de som ikke liker et fåtall av varene sine. Da må de vel strengt tatt sponse hele befolkningen. 

Anonymkode: 9cca7...79c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at bildet bør representere hva som er på innsiden! Ellers er det falsk markedsføring

Anonymkode: 6701d...0a8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎04‎.‎2017 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal hun få det bare fordi hun er misfornøyd med sjokoladen? Alle liker ikke alt Nidar produserer, og sånn er det. Tviler på at Nidar har en interesse av å sponse de som ikke liker et fåtall av varene sine. Da må de vel strengt tatt sponse hele befolkningen. 

Anonymkode: 9cca7...79c

Fordi mange kverulanter som kontakter Nidar får ting i posten. Jeg støtter det ikke, men har en kompis som fikk 20 poser med seigmenn, fordi han klagde på fasongen på seigmennene han hadde delt ut i et selskap for barna. Andre skrekkhistorier finnes på nett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Minitroll skrev:

Fordi mange kverulanter som kontakter Nidar får ting i posten. Jeg støtter det ikke, men har en kompis som fikk 20 poser med seigmenn, fordi han klagde på fasongen på seigmennene han hadde delt ut i et selskap for barna. Andre skrekkhistorier finnes på nett.

:skratte:

Anonymkode: 7940e...0d1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er vel hard karamell inni? Hvem sa at karamellen måtte være flytende? Smørbukk er jo tross alt en hard karamell i utgangspunktet. 

Anonymkode: 58b9d...4f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel hard karamell inni? Hvem sa at karamellen måtte være flytende? Smørbukk er jo tross alt en hard karamell i utgangspunktet. 

Anonymkode: 58b9d...4f6

Jeg har da ikke sagt noe om konsistensen? Det var mengden jeg reagerte på. Eller manglende mengde, for det er nesten ingen karamell inni.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefirnøyd med sjokoladen, syns også opplevelsen av å spise den samsvarte med forventningene bildet ga meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sist jeg spiste den var det like mye inni som i center, omtrent. Men det er flere år sida. Har den forandret seg altså? Legg gjerne ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg spiste den var det like mye inni som i center, omtrent. Men det er flere år sida. Har den forandret seg altså? Legg gjerne ut bilder.

Flere år siden? Den har vel ikke eksistert så lenge?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Du verden: svindel faktisk!?! Villedende kan jeg være enig i at illustrasjoner er, men å kalle det svindel er å trekke det alt for langt. «Alle» vet jo at reklamene overdriver. 
Jeg har til nå ikke opplevd én eneste illustrasjon som faktisk er 100% likt det man kjøper. Hvis det er et stort problem for deg: kontakt Nidar. Hvis det er bagatellmessig: bruk energien din på noe annet. 

Jeg har klaget til produsenter noen få ganger, når avstanden mellom det man loves og det man får er ekstremt stor. Som regel får man noe som plaster på såret. Det kan variere med alt fra en enkelt utgave av det produktet man klager på (litt stusselig og gnitent: stor u-takk til akkurat den produsenten) til en eske med et stort utvalg av produkter, og lettlurt som jeg er, så er jeg full av godvilje overfor de som er såpass rause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere år siden? Den har vel ikke eksistert så lenge?

Eh..jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Saturday, April 15, 2017 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Enig i at bildet bør representere hva som er på innsiden! Ellers er det falsk markedsføring

Når har du vært på MC. Donalds, burgerking,og alle pizzakjedene, og bestilt mat,og fått akkurat slik som bildet viser.Aldri.  

Anonymkode: 64e4a...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Finner ikke noe galt med sjokoladen, den et for øvrig kjempegod :arwen::sjokolade:

Anonymkode: 76e63...05a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Alle liker ikke alt Nidar produserer, og sånn er det. Anonymkode: 9cca7...79c

...men jeg tror faktisk at jeg gjør det. Sånn er det. :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...