AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Kvinner stemmer mest arbeiderpartiet og menn i større grad på frp, og dels sp og høyre. Faktum er at arbeiderpartiet gjennom tre punkt reduserer fertiliteten i Norge. 1. De gjør flere færre er i parforhold, fordi de ikke ønsker å tilrettelegge for guttene i skolen (fordi de ikke bryr seg om dem). Gutter får dårligere karakterer og faller oftere ut av videregående. De tar også sjeldnere høyere utdanning. Dette fører til at færre menn er i arbeid og at de blir mindre attraktive for kvinner. Itillegg til at menn og kvinner bor på feil steder, menn på bygda, kvinnene i byen. Resultatet er lavere fertilitet og færre i parforhold. 2. Gjennom ulike former for migrasjon, fra Europa og ellers. Blir det mindre arbeid på nordmenn, færre utdanningsplasser, høyere skatter, lavere lønninger og dyrere hus. På denne måten får folk større problem med å stifte samboerskap og familie. 3. De skal presse kvinner inn i fulltidsarbeid og gjøre det uakseptabelt for dem å arbeide deltid eller å ta lange permisjoner. Dette gjør livene til mange kvinner svært stressende og skaper mindre lyst på barn. Arbeiderpartiet vil ikke at kvinner skal ha rett til å arbeide deltid. Hva synes dere om dette? Hvorfor stemmer kvinner i så stor grad på AP? Anonymkode: 4bc1f...6ca
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Er jo flott det, trenger ikke flere barn
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, marengsi skrev: Er jo flott det, trenger ikke flere barn Da blir vi fattige alle i hop i alle fall. Det eneste som kan sikre velferden og et godt samfunn er at norske kvinner får flere barn. Anonymkode: 4bc1f...6ca
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da blir vi fattige alle i hop i alle fall. Det eneste som kan sikre velferden og et godt samfunn er at norske kvinner får flere barn. Anonymkode: 4bc1f...6ca Nei takk. Ingen skal føle seg presset til å få barn. Verden er overbefolket og spesielt i land hvor man ikke har tilgang på prevensjon. Her i Norge har vi tilgang på prevensjon og abort, så det er bare til å velge det rette
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Det er heller ingen fordel for kvinner å få barn, med tanke på jobb og slikt. Arbeidsgiver prioriterer selvsagt menn, ettersom dem ikke kan bli gravid
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 En ting til: hvorfor bekymre seg for noe som ikke angår oss? Hva så om folk slutter å få barn, det går ikke utover meg, så hvorfor skal jeg bry meg?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, marengsi skrev: Det er heller ingen fordel for kvinner å få barn, med tanke på jobb og slikt. Arbeidsgiver prioriterer selvsagt menn, ettersom dem ikke kan bli gravid En har feil prioriteringer om man mener at livet handler om arbeid. Anonymkode: 4bc1f...6ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, marengsi skrev: En ting til: hvorfor bekymre seg for noe som ikke angår oss? Hva så om folk slutter å få barn, det går ikke utover meg, så hvorfor skal jeg bry meg? Det går ut over oss. Vi blir fattigere og får dårligere offentlige ordninger. Anonymkode: 4bc1f...6ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går ut over oss. Vi blir fattigere og får dårligere offentlige ordninger. Anonymkode: 4bc1f...6ca Jeg trenger ikke gode offentlige ordninger. Har jo ikke barn, så jobber mye og tjener bra - mer enn nok til privat helseforsikring og pensjonssparing. Anonymkode: ca996...938 2
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #10 Skrevet 15. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En har feil prioriteringer om man mener at livet handler om arbeid. Anonymkode: 4bc1f...6ca Jeg skal aldri ha barn iallfall. Livet handler om å ha det gøy
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #11 Skrevet 15. april 2017 5 minutter siden, marengsi skrev: Jeg skal aldri ha barn iallfall. Livet handler om å ha det gøy En får jo i hovedsak barn fordi en liker barna. Anonymkode: 4bc1f...6ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #12 Skrevet 15. april 2017 6 minutter siden, marengsi skrev: Jeg skal aldri ha barn iallfall. Livet handler om å ha det gøy For ikke å snakke om å gi livet en mening. Anonymkode: 4bc1f...6ca
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #13 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En får jo i hovedsak barn fordi en liker barna. Anonymkode: 4bc1f...6ca A4 liv er sikkert gøy for noen. Jeg kunne aldri i livet tenke meg barn av den grunn at det hadde ødelagt kroppen min. Selvsagt flere grunner til at jeg ikke vil ha barn også. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For ikke å snakke om å gi livet en mening. Anonymkode: 4bc1f...6ca Livet gir ikke mening dersom en ikke får barn? Hehe.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #14 Skrevet 15. april 2017 3 minutter siden, marengsi skrev: A4 liv er sikkert gøy for noen. Jeg kunne aldri i livet tenke meg barn av den grunn at det hadde ødelagt kroppen min. Selvsagt flere grunner til at jeg ikke vil ha barn også. Livet gir ikke mening dersom en ikke får barn? Hehe. Kroppen din blir stygg etter hvert uansett. Det har aldri vært tryggere for kvinner mtp helse å få barn i dag. Anonymkode: 4bc1f...6ca
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #15 Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kroppen din blir stygg etter hvert uansett. Det har aldri vært tryggere for kvinner mtp helse å få barn i dag. Anonymkode: 4bc1f...6ca Nei, jeg har en utrolig fin kropp som jeg har tenkt å opprettholde så lenge som mulig. Hvorfor i all verden skal det være tryggere for kvinner å få barn, med tanke på helse??
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #16 Skrevet 15. april 2017 Det er heller ikke sant at kvinners kropper blir stygge etter graviditet. Noe kan få skader, men de fleste er like pene og faktisk mer friske etter. Det er mange positive helseeffekter. Anonymkode: 4bc1f...6ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #17 Skrevet 15. april 2017 Lurer på hvor mye tid ts egentlig bruker på å koke opp alle disse ulike variasjonene over samme tema. Anonymkode: bd33f...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #18 Skrevet 15. april 2017 15 minutter siden, marengsi skrev: Nei, jeg har en utrolig fin kropp som jeg har tenkt å opprettholde så lenge som mulig. Hvorfor i all verden skal det være tryggere for kvinner å få barn, med tanke på helse?? Hva søags verdi har egentlig den fine kroppen din da? Tror du at de fleste menn vil velge deg bort bare fordi du har noen strekkmerker? Om menn flest gjorde det, ville mennesket vært dødd ut. Anonymkode: 4bc1f...6ca
Gjest Athleisure Skrevet 15. april 2017 #19 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva søags verdi har egentlig den fine kroppen din da? Tror du at de fleste menn vil velge deg bort bare fordi du har noen strekkmerker? Om menn flest gjorde det, ville mennesket vært dødd ut. Anonymkode: 4bc1f...6ca Har ikke mye med menn å gjøre. Det handler om velvære og selvtillit. Jeg ville ikke følt meg vel med strekkmerker, slapp hud, lubben og lignende. Kroppen min er perfekt som den er nå, og har ingen planer om å ødelegge den
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #20 Skrevet 15. april 2017 Så hvorfor tror dere kvinner flest stemmer for det her? Anonymkode: 4bc1f...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå