Frogke Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Ja jeg vet. Den falt værst i test, selv om det er sukkerfrukt mest sannsynligvis så i det minste er den ikke helt sprengstoff av falsk kunstig sukker.Men jeg lurer på. Om man sammenligner, hva er værst? Coca cola eller solrik leskedrikk?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Bare å lese på næringsinnholdet det. Anonymkode: c45d7...8ee
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Solrik på grunn av at den er litt mindre enn en boks cola. Anonymkode: 71556...c68
penny_ Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 (endret) Solrik inneholder 10% juice, så den inneholder jo bittelitt vitaminer. Men det har så lite å si at jeg skjønner ikke hva du vil oppnå med å drikke Solrik fremfor Cola. Ingen av delene gir deg noe særlig av nyttige næringsstoffer. Kaloriinnholdet er også så likt per 100 gram at om du teller kalorier så kan feilmarginen i tellingen din være høyere. Endret 15. april 2017 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå