Gå til innhold

Ønsker folk å leie umøblert eller delvis møblert?

AnonymBruker

Leie umøblert eller delvis møblert?  

48 stemmer

1. 1. Leie umøblert eller delvis møblert?

• Umøblert
      28
    • Delvis møblert
      20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har de møblene jeg trenger, ovn og kjøleskap. Trenger kun vaskemaskin og kanskje oppvaskmaskin.

Jeg leier flyttehjelp, så det er ikke noe problem å få flyttet det jeg eier. Det er bare å peke hvor ting skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt hvitevarer. Jeg bor i bolig jeg eier, men vurderer om noen år, og selge. Og tenker da å leie en bolig i ca 1 år, mens jeg leter etter ny bolig. Eier ikke hvitevarer, da de er integrert. Men møbler har jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner en 50-åring som ikke eier nåla i veggen, og må da fortsette å leie møblert siden hun ikke greier å legge seg opp penger. En annen i slutten av 40-årene har møbler, men greier ikke å legge seg opp penger til å kjøpe leilighet, så da bruker hun heller penger på møbelsnekker i en utleieleilighet:laugh:

Anonymkode: c8183...a01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss si det er 3 roms leilighet til leie. 80 kvm.

Hadde dere ønsket å leie umøblert eller delvis møblert? Hvis det siste, hva kunne du tenke deg å ha i leiligheten? Hvilke møbler, hvitevarer?

Anonymkode: 307ee...3f5

Umøblert, fordi da kan jeg endelig begynne med minimalisme. Ønsker å sove på gulvet og sitte på huk for å spise mat.

Anonymkode: b3df6...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2017 den 10.24):

La oss si det er 3 roms leilighet til leie. 80 kvm.

Hadde dere ønsket å leie umøblert eller delvis møblert? Hvis det siste, hva kunne du tenke deg å ha i leiligheten? Hvilke møbler, hvitevarer?

Anonymkode: 307ee...3f5

Delvis møblert.

Anonymkode: 0aa17...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som et minimum bør det være hvitevarer og garderobeskap. Det er de verste møblene å flytte med seg senere, og koster en del. Garderober har også en tendens til å ikke passe like bra i neste bolig, så det er ofte ikke noe vits i å ta det med seg videre. 

Anonymkode: 728d4...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...