Plonk Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 Holder på å lage dørskilt i julegave til mannen min og har laget tre bittesmå figurer som jeg skal lime på. Har lagt dem i ovnen på 80 grader. Noen som vet hvor lenge de skal stå? De er ikke mer enn 1 cm tykke på det tykkeste... Plonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixi Skrevet 20. desember 2004 #2 Del Skrevet 20. desember 2004 Tror de skal stå et døgn, men er ikke sikker... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe, etter at jeg hadde latt dem stå i over fire timer fant jeg et nettsted der det sto at de skal stå 1 time per 1/2 cm. Så to timer ville vært nok. Men de ble jo ikke ødelagte eller noe, da. Bare litt sløsing med strømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. desember 2004 #4 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vet ikke med så tynne biter, men når jeg lager trolldeig pleier jeg å lage om kvelden og la det stå hele natta på 150 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå