Gå til innhold

Hva skjedde med "Mat fra bunnen"-tråden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke finner den? 

Anonymkode: 4c819...696

Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som ikke finner den? 

Anonymkode: 4c819...696

Den er skjult for moderering. Du ser det på underforum ris og ros, i tråden "tråder som er skjult..."

Anonymkode: 59f5d...094

AnonymBruker
Skrevet

Den har vært lenge nede nå synes jeg! x) 

Anonymkode: 7c94e...604

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen som fikk med seg hva som skjedde? Leste i den i 8tiden i går kveld og da var det ikke noe spesielt som skjedde.. 

Anonymkode: f4c1c...8bf

Skrevet

Kan ha vært pga at den ene antagelige personen fra MFB navnga  en person på forumet?

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, Juliannaos skrev:

Kan ha vært pga at den ene antagelige personen fra MFB navnga  en person på forumet?

Ja snakk om å synke lavt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte på at hun var navngitt ja. Og det fikk stå lenge. 

Anonymkode: b3acc...191

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, garantert at det er pga ridderen fra MFB som kom inn og navngav en person på KG. Viser kvaliteten på de som forsvarer MFB, hvertfall. Det var lavmål, selv til dem å være. 

Anonymkode: 623f0...143

• Liker 6
Gjest Sugemerke
Skrevet

Godt det fikk stå i mange dager først da. 

AnonymBruker
Skrevet

Den er kidnappet

Anonymkode: 306bd...fca

AnonymBruker
Skrevet

Hun som er navngitt, var hun medlem av mfb? Og hvordan kunne hun navngi henne? Sto d navn?

Anonymkode: b3acc...191

Skrevet

Innimellom så kommer det MFB-medlemmer inn i tråden her på kg og de lager masse kvalme i håp om at tråden blir slettet. Ute av synet ute av sinnet 👍 De er jo eksperter på å feie ting under teppet

• Liker 4
Skrevet

Hvor lang tid tar det egentlig å fjerne ett innlegg?

Forresten, har alle adminsene i mfb ferie? Veldig mange tulletråder der nå

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, MalloryK skrev:

Hvor lang tid tar det egentlig å fjerne ett innlegg?

Forresten, har alle adminsene i mfb ferie? Veldig mange tulletråder der nå

Var det jeg lurte på og. Derfor jeg opprettet tråden på ris og ros. Uhørt at så graverende regelbrudd får stå så lenge!

• Liker 1
Skrevet

Det var meg, T likte ikke at jeg var medlem her. Samtidig som jeg ødela maten hennes med å fjerne masse fett.

Skrevet

De navnga ei dame til i tillegg til Severus, og jeg fant gamle innlegg av henne på MFB. Hun ga nok Fru T & co litt for mye motstand og for få hjerter og smileys. Det er utilgivelig da alle medlemmer enten må rose T, oppskriftene hennes og gruppa opp i skyene, eller så må de holde kjeft. Gruppa skal nemlig være HYGGELIG OG POSITIV!!! DERMED BASTA!!! HER LEKER VI IKKE POSITIV MATGRUPPE ASSÅ!

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

De navnga ei dame til i tillegg til Severus, og jeg fant gamle innlegg av henne på MFB. Hun ga nok Fru T & co litt for mye motstand og for få hjerter og smileys. Det er utilgivelig da alle medlemmer enten må rose T, oppskriftene hennes og gruppa opp i skyene, eller så må de holde kjeft. Gruppa skal nemlig være HYGGELIG OG POSITIV!!! DERMED BASTA!!! HER LEKER VI IKKE POSITIV MATGRUPPE ASSÅ!

Det hadde jeg helt glemt, er fortsatt helt rystet sjæl etter den oppførselen til AB.

Skrevet
55 minutter siden, Severus skrev:

Det hadde jeg helt glemt, er fortsatt helt rystet sjæl etter den oppførselen til AB.

Det skjønner jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...