Gå til innhold

Hvorfor har jeg ikke ønsket barn med dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg tror jeg trenger litt hjelp til å sortere tanker når det kommer til dette med valg av mann å få barn med.

Det høres kanskje litt rart ut men av de kjærestene jeg har hatt er det absolutt ingen av dem jeg kunne tenkt meg barn med. Misforstå meg rett, jeg har vært forelsket og elsket et par av dem men å ønske barn med noen av dem? Nei. 

Men jeg ønsker meg jo barn og jeg kan se for meg at jeg ville likt å bli mor. Må jeg heller begynne å lete etter en mann jeg ser på som pappamateriale enn hva jeg selv kanskje tiltrekkes? 

Dere med barn, hva mener dere?

Anonymkode: 0e5c3...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biologien spiller nok inn, som du er inne på. Om underbevisstheten din tenker at de ikke er pappamateriale, så vil du naturligvis ikke ha barn med de heller. Let videre. Ikke dumt å se utenfor boksen av de du vanligvis tiltrekkes :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å velge riktig mann å få barn med er veldig viktig synes jeg, det har så utrolig mye å si for både oppveksten til barnet, samlivet (at man er et team og at ikke du får hele oppgaven alene) og ikke minst ved et eventuelt samlivsbrudd hvor man skal måtte samarbeide etterpå. Velger man feil mann så kan det bli et sant mareritt. Dette gjelder selvsagt andre veien også. Er veldig glad for at det er min nåværende mann jeg har barn med og ikke en av mine ekser, det hadde virkelig ikke gått bra tror jeg. Var stormende forelsket flere ganger før jeg møtte min mann, men ingen av de var bra pappamateriale :P

Anonymkode: 2325d...669

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...