Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Hva er galt når en jente du er sammen med sjeldent vil ha sex med deg? Ikke når gutten stiller i sexy undertøy o.l en gang. Hva er problemet da?
Gjest Doktor Dyregod Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 Hva er galt når en jente du er sammen med sjeldent vil ha sex med deg? Ikke når gutten stiller i sexy undertøy o.l en gang. Hva er problemet da? For lite kjønnshormoner = liten sexualdrift.
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #3 Skrevet 20. desember 2004 'sexy' undertøy for menn ser bare homsete ut.
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Men som regel er det ikke nokk å stille i sexy undertøy og si tam-tadaaaa! Hvis hun har hatt lite lyst i det siste, prøv å forføre henne, da. Og nå er det jo jul også, så da passer det bra å lage det litt ekstra koselig. Hva med en romatisk middag med stearinlys og blomster. (men ikke men tungtfordøyelig middag) Vin er et must. Etter middagen slapper dere av, og så gir du henne en sensuell massasje. Etterpå fører du henne til senga, som du har dekket med roseblader. F.eks.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #5 Skrevet 21. desember 2004 Hva med en romatisk middag med stearinlys og blomster. (men ikke men tungtfordøyelig middag) Vin er et must. Etter middagen slapper dere av, og så gir du henne en sensuell massasje. Etterpå fører du henne til senga, som du har dekket med roseblader. F.eks. kan du få en større klisje en det? Hadde jeg kommet til en seng, dekket av blader hadde jeg nok ledd meg i hel, uansett hvor romantisk det var før det stadiet. Da hadde han fått seg en god og lang latter.
BayliZ Skrevet 21. desember 2004 #6 Skrevet 21. desember 2004 kan jo være en del ting som forårsaker at hun ikke er lysten på sex da. Gjelder det nå i en periode eller er det generelt labert hjemme hos dere liksom? Er det i en periode, vil jeg tro hun har tankene sine andre steder, kanskje hun har problemer hun ikke har fortalt deg?? Er det generelt dårlig, bør dere ta dere tid til å snakke om forholdet deres for da er det kanskje noe mer "galt" underliggende her... Ikke mas om sex ihvertfall, det er ihvertfall turn off. Lykke til :-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #7 Skrevet 21. desember 2004 Klart sexy undertøy hjelper det og. Gammel slitt boxer er ikke dødsexy akkurat. Du får ta tiden til hjelp! Og ikke mas. Men sjarmer, forfør og kos!
Nelle Skrevet 21. desember 2004 #8 Skrevet 21. desember 2004 Er enig i at dette er en gedigen klisje. Dersom en jente ikke har lyst er det som regel helt andre årsaker inne i bildet enn at det enkelt kan løses med romantisk middag, massasje og roseblader i senga. Iallfall hvis dette er et (litt) vedvarende problem. Dersom det er et enkelttilfelle er det noe helt annet! Men til trådstarter: Det kan være tusen grunner til at en jente ikke har lyst på sex, og den eneste grunnen det sannsynligvis ikke er, er at det er deg det er noe galt med. Dersom dere har et fint forhold ellers, hvor dere er glade i hverandre og virkelig har lyst til å være kjærester med hverandre, da er det høyst sannsynlig at det er helt andre grunner som ligger bak. At det, som Bayliz sier, nok kan hende at det er en eller flere ting rundt seksualitet som er vanskelig for henne. Jeg tror at for mange jenter er det viktig å oppleve trygghet i forholdet før sex blir naturlig og ønskelig. Det høres kanskje rart ut, men for mange er det mye lettere å ha sex med en elsker, eller evt. ONS enn i et forhold! Jeg tror en av årsakene kan være at det ikke er så mange følelser involvert, og på en måte heller ingenting å "tape" ved å åpne seg opp seksuelt. Seskualitet blir på en måte mer en "nytelsesgreie" enn en arena for utveksling av følelser. Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men jeg snakker av egen erfaring. Har slitt med sexlyst selv flere ganger, og i flere forhold. Nelle
Mette Skrevet 21. desember 2004 #9 Skrevet 21. desember 2004 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #11 Skrevet 23. desember 2004 Det er en grunn til at klisjeene finnes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå