Gå til innhold

Daten gikk fint, inntil han sa noe rart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date for et par dager siden med en fyr fra Tinder. Synes vi hadde bra kjemi og samtalen gikk fint. Synes han var en god lytter :) 

Men.. han fortalte om noe som skjedde da han var barn (jeg ønsker ikke å gå inn i detaljer), men han brukte altså et litt 'kroppslig' uttrykk høyt, og sa det et par ganger ganske høyt. Og da merket jeg at jeg ble flau og tenkte 'shit, demp deg, please' :P Veldig dårlig forklaring, men håper dere skjønner..

Vi har snakket i ettertid. Han virker fortsatt bra. Det er godt mulig han bare var nervøs og skulle 'tøffe seg', men samtidig synes jeg det var litt kleint.. Det fikk han til å virke litt 'rar'.. Haha. 

Hva hadde dere gjort? Møtt han og gitt han en sjanse til? Sett om han sa noe lignende igjen, eller bare gått videre? 

Han virker jo bra sånn ellers.. 

Anonymkode: de302...d7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, mange som snakker høyt har kanskje lavere hørsel enn andre/er ikke klar over hvor høyt de prater. Men en ting jeg har oppfattet er at de setter pris på å få et "demp deg tegn". Resten, som snakker høyt på grunn av manglende antenner, vil snakke høyt og vil ikke dempe seg.

Kan uansett hende det bare var nervøsitet. Møt han igjen og se det an.

Anonymkode: 5cddf...991

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva jeg ville gjort, men om du dropper en fyr KUN fordi han brukte et uttrykk du ikke likte to ganger selv om han ellers er en fin fyr, kan du i alle fall begynne å kalle deg kresen.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Kroppslige uttrykk som fitte og kuk er no go for meg hvertfall. Det sier litt om personen og jeg hadde ikke orket å måtte høre på slike kraftutrykk i form av kjønnsorganer hele tiden.

Anonymkode: 3fc68...ff0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ananas. skrev:

Vet ikke hva jeg ville gjort, men om du dropper en fyr KUN fordi han brukte et uttrykk du ikke likte to ganger selv om han ellers er en fin fyr, kan du i alle fall begynne å kalle deg kresen.

Dere har rett! Jeg liker han sånn ellers. Så jeg skal se det an og møte han igjen :) Takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kroppslige uttrykk som fitte og kuk er no go for meg hvertfall. Det sier litt om personen og jeg hadde ikke orket å måtte høre på slike kraftutrykk i form av kjønnsorganer hele tiden.

Det var bare én gang, da han fortalte historien. Ikke 'hele tiden' :P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare én gang, da han fortalte historien. Ikke 'hele tiden' :P

Jeg kommenterte ikke at han sa det hele tiden eller ikke. En gang er en gang for mye i min bok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommenterte ikke at han sa det hele tiden eller ikke. En gang er en gang for mye i min bok.

Oh well, nå brukte han ikke de uttrykkene du nevner uansett ;) 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du veit at du kan daue når ræva di er så stramt snurpet igjen at ikke dritten får komme ut, ikke sant?

Anonymkode: 93dae...a9d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har sett Friends, gjør "ross's quiet down thing". Han kommer sikkert til å forstå :lol:

n7wxKD.gif

Anonymkode: 6a3b1...5d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har sett Friends, gjør "ross's quiet down thing". Han kommer sikkert til å forstå :lol:

n7wxKD.gif

Anonymkode: 6a3b1...5d2

Haha :P

Det var egentlig litt også settingen, på en måte. Altså, det var også en liitt 'rar' historie å fortelle, om dere skjønner :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang er en gang for mye i min bok.

Siden du er så jævla kresen på hvem du omgås, blir du nesten nødt til å nøye deg med boka, da. Får håpe den er god.

Anonymkode: 45a50...c20

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at han snakket om bæsj? Null stress. Ble også sykt satt ut hvis folk fortalte om sånt i offentligheten før, men så innser man at det faktisk ikke er noe å tenke over etterhvert.

Anonymkode: be04b...c78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at han snakket om bæsj? Null stress. Ble også sykt satt ut hvis folk fortalte om sånt i offentligheten før, men så innser man at det faktisk ikke er noe å tenke over etterhvert.

Anonymkode: be04b...c78

Det var ikke helt det, heller, men noe lignende. Det var bare også litt det at historien var så 'åpen' og  jeg tenkte litt sånn 'hvorfor forteller du dette'? :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker bare jeg fra egen erfaring, men jeg har tendenser til å snakke noe høyt om jeg nevner noe jeg synes er litt pinlig. Jeg merker det ofte ikke selv med en gang, men demper meg så fort jeg merker det, selvfølgelig... 

Jeg snakker også høyt om jeg er nervøs, og kan også fortelle/si ting som egentlig ikke burde vært nevnt/ikke har noen mening for samtalen. 

Du kunne like så godt vært på date med meg. Heldigvis er det ingen som velger å "avsette" meg på grunn av dette... 

Anonymkode: d0cc3...c2a

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare uten å vite hva som ble sagt..

Anonymkode: ca99e...78d

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date for et par dager siden med en fyr fra Tinder. Synes vi hadde bra kjemi og samtalen gikk fint. Synes han var en god lytter :) 

Men.. han fortalte om noe som skjedde da han var barn (jeg ønsker ikke å gå inn i detaljer), men han brukte altså et litt 'kroppslig' uttrykk høyt, og sa det et par ganger ganske høyt. Og da merket jeg at jeg ble flau og tenkte 'shit, demp deg, please' :P Veldig dårlig forklaring, men håper dere skjønner..

Vi har snakket i ettertid. Han virker fortsatt bra. Det er godt mulig han bare var nervøs og skulle 'tøffe seg', men samtidig synes jeg det var litt kleint.. Det fikk han til å virke litt 'rar'.. Haha. 

Hva hadde dere gjort? Møtt han og gitt han en sjanse til? Sett om han sa noe lignende igjen, eller bare gått videre? 

Han virker jo bra sånn ellers.. 

skal du dumpe daten din fordi han sa noe rart ? herregud, alle kan ha sine moments, å slutte å date noen fordi han sa en ting su syns er rart er jevlig sært

• Liker 2
Skrevet

gi typen en sjanse te

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...