Gå til innhold

Hva synes du om staten Israel ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 747db...452

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter Israel 100% alltid!

Anonymkode: 40d78...902

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei fy!

Anonymkode: 03473...21f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter Israel 100% alltid!

Anonymkode: 40d78...902

Det var ikke det jeg spurte om.

AnonymBruker
Skrevet

Burde i utgangspunktet aldri eksistert, men når Israel først eksisterer støtter jeg Israel. En tostatsløsning er ikke realistisk, og dersom valget står mellom et Stor-Israel eller et Stor-Palestina går jeg for Stor-Israel. Grunnen til det er at palestinerne fint kan leve fritt som likeverdige borgere i et Stor-Israel (noe Israel allerede beviser), mens jøder aldri vil kunne leve trygt i et Stor-Palestina. I det hele tatt tror jeg palestinernes eneste mulighet til å kunne leve i en fri og demokratisk stat er dersom de blir en del av Israel.

Anonymkode: 93aea...cab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Burde i utgangspunktet aldri eksistert, men når Israel først eksisterer støtter jeg Israel. En tostatsløsning er ikke realistisk, og dersom valget står mellom et Stor-Israel eller et Stor-Palestina går jeg for Stor-Israel. Grunnen til det er at palestinerne fint kan leve fritt som likeverdige borgere i et Stor-Israel (noe Israel allerede beviser), mens jøder aldri vil kunne leve trygt i et Stor-Palestina. I det hele tatt tror jeg palestinernes eneste mulighet til å kunne leve i en fri og demokratisk stat er dersom de blir en del av Israel.

På hvilken måte beviser de det ?

• Liker 1
Gjest 007_008_007
Skrevet

Terrorister og okkupanter som tror de er en gudegitt gave å dominere over goyims.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte beviser de det ?

Israel har palestinere i nasjonalforsamlingen, høyesterett, som professorer ved sine universiteter, i politiet o.s.v. Palestinere med israelsk statsborgerskap er regnet som likeverdige borgere, bortsett fra at de selvsagt må profileres i større grad (noe som er nødvendig av sikkerhetshensyn). Det ville vært utenkelig at jødene ble behandlet såpass bra i en palestinsk stat.

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, 007_008_007 skrev:

Terrorister og okkupanter som tror de er en gudegitt gave å dominere over goyims.

Israel er en sekulær stat og har aldri hevdet å ha noen gudegitt gave til noe som helst. Det er Hamas som bygger sin ideologi på religion. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Okkupanter, og bør behandles deretter.

Anonymkode: 72233...6b1

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei fy!

Nå får det være nok! Israel er en hedersstat! Det eneste demokratiet i Midtøsten, de har rett til å forsvare seg! Hadde muslimene rundt Israel hatt den militærmakten som Israel har i dag, så ville Israel vært jevnet med jorden!

Hele konflikten er overdrevet! 10-15000 er blitt drept de siste 15 årene, i samme tidsperiode har 5-10 millioner blitt drept i DR Kongo, men det er det visst ingen som bryr seg om, for der er det jo ingen jøder å skylde på.

Anonymkode: fceab...7ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns israelske damer er dødsdigge, så jeg liker staten Israel 😂

Anonymkode: a3e34...259

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2017 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Israel er en hedersstat! Det eneste demokratiet i Midtøsten, de har rett til å forsvare seg! Hadde muslimene rundt Israel hatt den militærmakten som Israel har i dag, så ville Israel vært jevnet med jorden!

Hele konflikten er overdrevet! 10-15000 er blitt drept de siste 15 årene, i samme tidsperiode har 5-10 millioner blitt drept i DR Kongo, men det er det visst ingen som bryr seg om, for der er det jo ingen jøder å skylde på.

Hahah herregud, slapp av:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2017 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Klart det er en hedersstat, når alle naboene ønsker de dit peppern gror... [/sarkasme] Selvinnsikt har de nå iallefall ikke.

Skrevet
På 14.4.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Synes bare godt om Israel.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, O.G. skrev:

Synes bare godt om Israel.

Så du støtter bombing av barn ?

Skrevet

Egentlig ingen formening, men håper det er mulig å dra dit en gang:) jeg ville nok uansett holdt meg unna konfliktsonen. Men det bør man uansett hvor man er. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja fysj for noen okkupanter...

Ta dere en bolle! 

Anonymkode: 93f9d...89d

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Støtter og liker Israel som det eneste demokratiet i midtøsten.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Støtter og liker Israel som det eneste demokratiet i midtøsten.

Libanon har frie valg. Egypt har nettopp gjennomført et valg. Jordan har frie valg, men ikke demokrati. Irak har frie valg og dermed er det du skriver løgn med vilje eller uvitenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...