AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Jeg har lyst til å teste ut selvbruning og har sett sikkert 15 videoer på YouTube, men har ett litt "kleint" spørsmål angående det. Når det kommer til "bakenden", burde man smøre sprekken også? Klarer ikke helt se for meg hva som vil se best ut Hvis noen har andre tips så bare kjør på! Anonymkode: 9387a...35f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Du går vel ikke rundt naken, så hvorfor skal du smøre rumpa med selvbruning? Anonymkode: 9d0d8...cd5
FridaH Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går vel ikke rundt naken, så hvorfor skal du smøre rumpa med selvbruning? Anonymkode: 9d0d8...cd5 Går ikke naken nei, men ville da sett fryktelig rart ut om ben, armer, etc var brunt og så at rompa er kritthvit om noen skulle se meg naken eller i bikini. Endret 14. april 2017 av FridaH
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Har alltid pleid å selvbrune alt annet enn en "bikinitruse", orker ikke styret med selvbruning nedi der, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå