Gå til innhold

bruker ås mye penger til jul:( er fattig jeg snufs

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå har jeg kjøpt de siste julegavene og skulle bare gå inn å sjekke kontoen min og jammen meg var det bare et par hundre kr igjen..... det er tragisk hvor mye penger som løper av gårde..og jeg har kun kjøpt en eneste liten ting til meg selv:( får helt vondtjeg, hele lønnen min gikk til dette:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Et godt råd er å kjøpe julegaver over tid. Ikke vent til siste lønnen før jul. Det går penger til jul, mye penger.

Da advent kommer ar jegbare 2-3 gaver igjen. Merker slik ikke innhugget på konto.

I januar kan du få flotte gaver til langt underhalv pris. Noen blir køpt da og lagret på loftet.

Det er salg hele året, så du kan komme billigere ut av det.

Det kreves ikke store planleggingen heller. Slik gør jeg det pga mange å kjøpe til, og jeg er ikke villig til å betale den prisen de forlanger før julen

Skrevet

Og når var prisen viktigst... Man må dessuten ikke kjøpe til alle man kjenner.. det sluttet jeg med for lenge siden da jeg fant ut at pengene ikke strakk til...

Skrevet
Et godt råd er å kjøpe julegaver over tid. Ikke vent til siste lønnen før jul. Det går penger til jul, mye penger.

Da advent kommer ar jegbare 2-3 gaver igjen. Merker slik ikke innhugget på konto.

I januar kan du få flotte gaver til langt underhalv pris. Noen blir køpt da og lagret på loftet.

Det er salg hele året, så du kan komme billigere ut av det.

Det kreves ikke store planleggingen heller. Slik gør jeg det pga mange å kjøpe til, og jeg er ikke villig til å betale den prisen de forlanger før julen

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

hmmmm. du må nok planlegge bedre, f.eks bare ta med deg et par tusen som du skal handle for i julegaver, og legg igjen kortet hjemme! da får du planlagt litt bedre.... og husk å ring kontofonen for å sjekke hvor mye du har igjen etter noen dagers handling! planlegging må til i ditt tilfelle...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...