sekunda Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Har plutselig kommet i den alderen der "alle" venner har stifta familie, og ikke lenger er særlig gira på å finne på ting utenfor husets fire vegger. Er derfor på jakt etter nye bekjentskaper i samme situasjon som ønsker å ta en tur på byen, gå hverdagsturer i nærområdet etc. Litt om meg: 32 år gammel jente (!), enslig, ingen barn. Bosatt nokså sentralt i Sandnes. Har jobbet innen mekanisk/industri i mange år, men mistet nylig jobben, og er derfor arbeidssøker for tiden. Har to hunder med lav bakkeklaring. Fritida brukes aller helst i skibakken, på motorsykkelen, ute på tur i skogen, på bar eller hjemme i sofaen. Gi meg et vink om du skulle være interessert!
Pandora83 Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Jeg vet så godt hva du mener! Jeg er jente på 33,har samboer,men ingen barn. Flyttet til Lindesnes for to år siden,men syns det er vanskelig å bli kjent med folk på min egen alder siden "alle" har barn og familier og er fullt opptatt med det. Jeg er veldig glad i å være ute i naturen og veldig glad i dyr!
misskitty Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Heisann ! Skjønner godt hva du mener, er i samme situasjon selv 😊 38 år, har kjæreste/samboer, 2 hunder og ingen barn. Bor i Stavanger, og for tiden på AAP. Blir gjerne med på tur 😊
Gjest sim1234 Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 ❤️ jeg er 31 år har en sønn på 7 år, bor i Sandnes hyggelig med nye venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå