AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Kom nettopp over et studie som heter Internasjonal kommunikasjon... Det er en bachelor... Syns studiet virker utrolig spennende og vil virkelig søke, men skal jeg virkelig ta den sjansen? Jeg har jo ingen anelse om hva jobbmulighetene miner er... Tenk om jeg ikke får meg jobb etter endt utdanning? Noen som kan fortelle noe om det studiet? Anonymkode: 77a49...195
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Høres mer ut som et studie som er "buzzword optimalisert" for å tiltrekke seg søkere enn laget for å gi gode jobbsjanser. "Alle" skal jo studere kommunikasjon nå om dagen, og helst noe internasjonalt. Anonymkode: be920...dbf
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Denne bacheloren ville jeg også studere før i tiden, men jeg ville ikke flytte til Halden Men jeg har likevel fått studert noe lignende. Hva kan du tenke deg å jobbe med? Mange av de som studerer dette pleier å jobbe som kommunikasjonsmedarbeider/Informasjonskonsulent osv. Det er stor konkurranse om jobber, da du konkurrerer med andre med medie, journalist og markedsutdanning. Men jo det finnes jobber, men man må virkelig jobbe for det. Det som er veldig greit er at du kan få praksis i graden din og det er jo ett stort pluss. Jobber du med noe relevant utenom skolen vil det også hjelpe på å få jobb senere. Hjelper også å ta noe grafiskdesign og web utviklings kurs itillegg. Anonymkode: 4a28e...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå