Nelle Skrevet 22. desember 2004 #21 Del Skrevet 22. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 26. desember 2004 #22 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du tror du kan bli gjenkjent ut fra sår etter barbering eller betennelse i en hårsekk så er du passe paranoid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #23 Del Skrevet 27. desember 2004 Og ja, jeg vet det går an fordi jeg også var til fotografering i helgen. Får vi vite hvilken venus som er din når boken kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. desember 2004 #24 Del Skrevet 27. desember 2004 Synes dere har vært kjempetøffe. Selv har jeg ikke blitt spurt, men håper jeg hadde takket ja, hvis jeg hadde fått sjansen. Når man ser blant annet alle spørsmålene her inn om man er "normal" eller ikke, så er det jammen meg på tide med en slik bok. Så kan vi en gang for alle slå fast at vi er ulike alle sammen og alt er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #25 Del Skrevet 28. desember 2004 Slike kommentarer og "latter" kan faktisk virke sårende for oss som har deltatt i dette (men vi har jo blitt herdet av å vanke her inne... ) Vi føler faktisk at vi har bidratt til noe viktig og når folk henger seg opp i slikt kan det føles sårende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #26 Del Skrevet 28. desember 2004 Får vi vite hvilken venus som er din når boken kommer? Det er det bare jeg som vet ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #27 Del Skrevet 28. desember 2004 Synes dere har vært kjempetøffe. Selv har jeg ikke blitt spurt, men håper jeg hadde takket ja, hvis jeg hadde fått sjansen. Når man ser blant annet alle spørsmålene her inn om man er "normal" eller ikke, så er det jammen meg på tide med en slik bok. Så kan vi en gang for alle slå fast at vi er ulike alle sammen og alt er normalt. Takk! Det var godt med en positiv kommentar etter all latteren lengre opp i tråden. Jeg tror de trenger flere modeller. Du kan sende en mail til (mailadresse slettet, ihht forumets regler. Mie, moderator) om du har lyst til å bidra. De har også en spørreundersøkelse om kvinners erotiske fantasier. Man kan bidra til både bilder og spørreskjema eler bare det ene. Og ja! Jeg tror prosjektet trengs, i høyste grad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 28. desember 2004 #28 Del Skrevet 28. desember 2004 Takk! Det var godt med en positiv kommentar etter all latteren lengre opp i tråden. Jeg tror de trenger flere modeller. Du kan sende en mail til (mailadresse slettet, ihht forumets regler. Mie, moderator) om du har lyst til å bidra. De har også en spørreundersøkelse om kvinners erotiske fantasier. Man kan bidra til både bilder og spørreskjema eler bare det ene. Og ja! Jeg tror prosjektet trengs, i høyste grad! Nå er mine fantasier i boks! Vurderer å melde meg til bilder også, men vet ikke helt om jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. desember 2004 #29 Del Skrevet 28. desember 2004 Venus_venus, ville du sendt den adressen på PM til meg? Siden den har blitt slettet? Jeg synes dette er et flott prosjekt, med tanke på alle de unge (og ikke så unge) som sitter rundt omkring og lurer på om de ser normale ut der nede. Jeg har vært der selv, følt meg usikker og utrygg. Trodd at det var noe galt med meg der nede fordi jeg ikke så ut som alle andre. (Som om alle andre ser like ut...) Gleder meg til boken kommer, det er nyttig! Og det trengs! Forresten så skjønte jeg også det med barberingen. Klart at fokuset ikke skal være på nupper etter barbering, men på selve underlivet og hvordan man ser ut. Flott at dere stiller opp! Kanskje jeg kunne turt det selv også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #30 Del Skrevet 28. desember 2004 Venus_venus, ville du sendt den adressen på PM til meg? Siden den har blitt slettet? Jeg synes dette er et flott prosjekt, med tanke på alle de unge (og ikke så unge) som sitter rundt omkring og lurer på om de ser normale ut der nede. Jeg har vært der selv, følt meg usikker og utrygg. Trodd at det var noe galt med meg der nede fordi jeg ikke så ut som alle andre. (Som om alle andre ser like ut...) Gleder meg til boken kommer, det er nyttig! Og det trengs! Forresten så skjønte jeg også det med barberingen. Klart at fokuset ikke skal være på nupper etter barbering, men på selve underlivet og hvordan man ser ut. Flott at dere stiller opp! Kanskje jeg kunne turt det selv også!! Takk! Selvfølgelig vil jeg sende den på PM, kan noen forklare hvordan jeg finner brukernavnet slik at jeg kan sende PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 28. desember 2004 #31 Del Skrevet 28. desember 2004 Bare trykk på Lassis PM-knapp nederst på hennes innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #32 Del Skrevet 28. desember 2004 Bare trykk på Lassis PM-knapp nederst på hennes innlegg. *TAKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 28. desember 2004 #33 Del Skrevet 28. desember 2004 Synes Venus og de andre jentene som er blitt fotografert er tøffe :-) Heia Venus :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #34 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg skulle ønske de tok bilder både skrevende, men også rett opp-og ned, stående. For oss med klitoris/indre lepper som synes utenpå ville det faktisk vært det mest interessante. Å se om det var andre som så sånn ut. (har nemlig tilgode å se det, og dere skriver jo som om det ikke fantes noen forskjell på oss..."hva er vitsen hvis vi ikke skrever..." ) Men vi jenter ser jo hverandre vanligvis i jentedusjen, rett opp og ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 15. januar 2005 #35 Del Skrevet 15. januar 2005 Stå på, flott gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. januar 2005 #36 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvordan gadd du dette? Skammer du deg ikke? Helt seriøst. Noe så patetisk... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. januar 2005 #37 Del Skrevet 15. januar 2005 Og la meg spørre flere andre her, hva er TØFT med å brette frem ***** si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 15. januar 2005 #38 Del Skrevet 15. januar 2005 All honnør til de modige jentene som har vært med på dette prosjektet, jeg tror vi trenger et slikt atlas! Sexycat : Innleggene dine framstår ikke som spesielt inteligente , tror ikke du helt skjønner poenget med dette prosjektet :o Ikke lest hele tråden eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. januar 2005 #39 Del Skrevet 15. januar 2005 All honnør til de modige jentene som har vært med på dette prosjektet, jeg tror vi trenger et slikt atlas! Sexycat : Innleggene dine framstår ikke som spesielt inteligente , tror ikke du helt skjønner poenget med dette prosjektet :o Ikke lest hele tråden eller??? jeg skjønner poenget veldig godt. men hvem gidder å være med på sånt...? og hvorfor trenger vi et slikt atlas? og hvorfor er man modig hvis man blir med på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 15. januar 2005 #40 Del Skrevet 15. januar 2005 Les den føkkings tråden da, så får du jo svar på i hvert fall to av spørsmålene dine.... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå