Gå til innhold

Venusen min er fotografert...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå

Venusprosjektet som har vært en del omtalt i media, husker dere det? Det skal lages en venus bok og det skal bli tatt bilde av venusen til damer i alle aldre. Det har vært fotografering i oslo i helgen og jeg er en av de første som ble fotografert og jeg har lyst til å fortelle om det for det vare en stor opplevelse.

Jeg møtte opp på avtalt sted til avtalt tid. jeg møtte tre hyggelige og proffe damer, det ble servert kaffe og frukt, de snakket litt med meg først og forklarte meg hva som skulle skje. Så ble jeg med i fotorommet og det ble tatt ca 15 - 20 bilder, det tok ca 10 minutter og det var bare meg og fotgrafen der (hun var dame). Jeg fikk se på bildene etterpå og jeg synes faktisk de var fine. Etterpå snakket damene litt til med meg.

Jeg er glad og stolt over å ha vært med på dette. Damene er kjempeseriøse og faglige. Det føltes ikke ubehagelig eller snuskete ut, noe jeg var litt redd for på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er hel kjønnet som blir fotografert, altså området mellom bena, slik at kjønnsorganet og venusberget opp mot magen fotograferes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Venusen?

Mener du selve venusberget eller mener du kjønnet ditt, med lepper og klitt og det hele?

Venusen eller blomsten som de kalte det. Indre og ytre kjønnslepper og klitoris. bildet ble tatt fra nedre del av magen til litt ned på låret. Det blir annerledes når det kommer i boken for da er det redigert i størrelse og hvor mye av bildet de tar med. Poenget er jo å vise hvordan kvinner ser ut der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget nå

Venusen eller blomsten som de kalte det. Indre og ytre kjønnslepper og klitoris. bildet ble tatt fra nedre del av magen til litt ned på låret. Det blir annerledes når det kommer i boken for da er det redigert i størrelse og hvor mye av bildet de tar med. Poenget er jo å vise hvordan kvinner ser ut der nede.

det var meg som svarte, jeg som postet tråden, men det skjønte dere kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YOU GO GIRL!

Jeg trodde kanskje man måtte ligge og sprike, får man sett så mye av ulikheten om man står der rett opp og ned?

Isåfall skulle jeg turt å ta bilde også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Utlogget nå
YOU GO GIRL!

Jeg trodde kanskje man måtte ligge og sprike, får man sett så mye av ulikheten om man står der rett opp og ned?

Isåfall skulle jeg turt å ta bilde også.

Men jeg lå og sprikte med bena da. Eller halveis satt i en hjørnesofa. Hvis du ikke spriker bena synes det jo ikke noe særlig og da er jo poenget borte. Hvorfor skal vi ikke skreve for å vise frem blomsten, vi er da stolte av den?! Jeg ble mest lettet over at de redigerer bort/demper de røde nuppene etter barberingen, det var flauere å se dem på bildet enn blomsten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fatter det ikke
Jeg ble mest lettet over at de redigerer bort/demper de røde nuppene etter barberingen' date=' det var flauere å se dem på bildet enn blomsten min.[/quote']

HÆ??? Er ikke noe av poenget med den boka å vise ting slik de er? Så folk ikke skal få komplekser for å tro at de ser annerledes ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men røde nupper etter barbering er jo ikke poenget med boken. Det er jo å vise kjønnsleppene og klitoris. Alle har røde nupper etter barbering, og bildene blir styge av det og folk blir kanskje mer opptatt av å se på det enn det som er poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fatter det ikke
men røde nupper etter barbering er jo ikke poenget med boken. Det er jo å vise kjønnsleppene og klitoris. Alle har røde nupper etter barbering' date=' og bildene blir styge av det og folk blir kanskje mer opptatt av å se på det enn det som er poenget.[/quote']

Poenget med poken er vel å vise at alle er forskjellige og at alt er normalt? Nå blir det jo helt motsatt! Røde nupper er ikke "normalt", så det fjernes? Nei, dette har jeg ikke mye sansen for. Tror mange vil la være å kjøpe boken hvis de får vite at bildene er tuklet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogget nå

hvis poenget med boken hadde vært å vise at damer fikk røde nupper av barbering, eller størrelsen på skambenet (de kalte det frydbenet) noe nesten alle får så kjøper jeg det du sier. Det er IKKE det som er poenget, men å vise farge, størrelse, fasong etc på indre og ytre kjønnslepper, da kan det ikke være noe som kan ta oppmerksomheten fra dette med på bildene. om de skjærer ut bildet kun med kjønslepper og klitoris ser bildet rart ut. hvis de tukler med kjønnslepper eller klitoris blir det feil, men det gjør de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogget nå

og jeg hadde MASSE røse nupper og betennelse i en hårsekk og det SÅ ikke pent ut. alle hadde blitt opptatt av om jeg hadde byllepest enn å se på kjønsleppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Men bildene viser bare kjønnet i "naturlig" tilstand?

Dvs ikke opphisset, slik det var i dette penisatlaset...?

Det ble først tatt bilder i naturlig tilstand. så gikk fotografen ut av rommet og jeg skulle enten massere meg, eller klype meg i område rundt slik at det fylte seg med blod. (Jeg ble ikke opphisset) det tok ca et minutt så tok vi flere bilder, bildene ble ulike det så jeg etterpå. Bildene som ble tatt etter jeg hadde kløpet meg ble mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ble først tatt bilder i naturlig tilstand. så gikk fotografen ut av rommet og jeg skulle enten massere meg, eller klype meg i område rundt slik at det fylte seg med blod. (Jeg ble ikke opphisset) det tok ca et minutt så tok vi flere bilder, bildene ble ulike det så jeg etterpå. Bildene som ble tatt etter jeg hadde kløpet meg ble mye finere.

Er det mulig å bli oppsvulmet i kjønnslepper/klitoris uten å være opphisset? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli oppsvulmet i kjønnslepper/klitoris uten å være opphisset? :o

Hva skjer i kjønnsleppene om du er opphisset? Jo blodsirkulasjonen øker og blodet strømmer. Det går fint an på få dette til å svulme selv om man ikke er opphisset, på samme måte som menn kan bli erigert uten å bli opphisset. Og ja, jeg vet det går an fordi jeg også var til fotografering i helgen. Og de som diskuterer om man skal redigere bort noe fra bildene, har man sår etter barbering, betennelse i hårsekker, spesielle arr eller føflekker som gjør at man kan bli kjent igjen så skal det selvfølgelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Og de som diskuterer om man skal redigere bort noe fra bildene, har man sår etter barbering, betennelse i hårsekker, spesielle arr  eller føflekker som gjør at man kan bli kjent igjen så skal det selvfølgelig det!

Hvis du tror du kan bli gjenkjent ut fra sår etter barbering eller betennelse i en hårsekk så er du passe paranoid... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du tror du kan bli gjenkjent ut fra sår etter barbering eller betennelse i en hårsekk så er du passe paranoid... :riste:

Jeg burde forstått at jeg skulle nyansere det litt... Om man har kjennetegn som eks føflekk så bør dette tas bort. Alle må få lov å være totalt anonyme. Om noen har vært uheldige med barbering og fått store nupper eller betennelse bør dette også tas bort. Fokuset skal ikke være slikt, men kjønnslepper og klitoris. Slike ting vil forstyrre bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde forstått at jeg skulle nyansere det litt... Om man har kjennetegn som eks føflekk så bør dette tas bort. Alle må få lov å være totalt anonyme. Om noen har vært uheldige med barbering og fått store nupper eller betennelse bør dette også tas bort. Fokuset skal ikke være slikt, men kjønnslepper og klitoris. Slike ting vil forstyrre bildet.

Det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...