Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjenner vel alle til de som får beundring og oppmerksomhet for utseendet. Dem som du gjerne skulle sett ut som, men så ser du faktisk tilnærmet lik ut selv. Jeg ble mobbet i hele oppveksten, og la vel dessverre masse verdi i utseendet fordi trøsten altid var å høre at jeg var så flott og kom til å bli det. Jeg var og er lang og tynn/slank. I speielt synes jeg at jeg er fin, men på bilder.,,blir jeg helt deprimert. Jeg har også følt at jeg ikke har helt den stilen jeg vil ha. Jeg får ikke til den "sexy/pen/victoria secret penheten. Altså, jeg vil jo være naturlig. Men jeg har alltid syntes at det er noen maskuline trekk i ansiktet mitt som kommer fram på bilder. De andre jentene har fine øyne, fin ansiktsform, fin munn!! Jeg får alltid en slik irriterende skygge, særlig rundt øynene så de blir liksom så mørke. Ingen fine trekk kommer frem! 

Til og med lillesøsteren min på 7 sa til mamma at storesøsteren (meg) ikke var så fin som andre jenter. Et virker bare som jeg ikke har det i meg. Og det er så irriterende. Samme faen hva jeg gjør, så er jeg liksom ikke så feminin som de andre. Herregud for en svak person jeg er, klarer ikke å forandre meg en gang.

Anonymkode: 1c019...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...