Gå til innhold

Hårpleie til tørt hår (helbleket og bleking/farging av ettervekst)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke hårprodukter som kan brukes for å få håret litt mer mykt igjen. Bleket håret i september i fjor og bleket etterveksten to ganger før jeg farget den sist. Begynte med det fordi jeg så mye hvitt (glasshår) som ødela selvbildet mitt litt og etter forandring av hårfarge så har jeg følt meg mye bedre 😌

Har brukt fuktighetskur (SP Wella) og leave-in-conditioner (KMS) håret, og føler at det har noe effekt, men hva annet kan jeg ellers bruke? 

Ellers så kan det nevnes at jeg har sensitiv hodebunn og tidlig i denne uken så fikk jeg irritert hodebunn, mest sannsynlig etter en kombo av å ha håret opp, samt gre i vått hår med TangleTeaser 😖 Sved fælt. Har nå heller ikke gredd i håret med kam eller børste, men bare med hendene. Er det noe jeg kan bruke for å forhindre det videre? 

Og til slutt, vil striper være bedre enn farging av etterveksten og hvor lenge bør jeg vente mellom hver gang? 

Anonymkode: 18920...82f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😞

Anonymkode: 18920...82f

Skrevet

Prøv ola-plex. Selges hos frisør. Det funket for meg ☺

Skrevet

Ingen ekspert selv, men tenker at du trenger produkter med proteiner om du har bleket det. I hvert fall det jeg fikk beskjed om av frisøren etter striping.  Joico K-Pac proteinkuren var super på mitt hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...