Gå til innhold

Brudekjoler i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal til London i januar. Turen ble bestilt lenge før bryllup var i tankene, men nå lurer jeg selvfølgelig på om jeg kanskje skal titte på kjoler der borte.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i London for å kjøpe brudekjole. Det er kjempeviktig at du bestiller time hos brudesalongene før du reiser. Vi fikk nemlig ikke prøve noen kjoler fordi vi ikke hadde time :veldigsur: De var veldig strenge på dette, det betydde ingenting at vi hadde kommet helt fra Norge. Ved en tilfeldighet fikk vi et tips om en salong ved navn Jasmin, som lå i en sidegate i nærheten av Oxford Street, hvor du ikke behøvde avtale. Dette var kjoler som var sydd i Kina, men det var et stort utvalg av helt nydelige kjoler. Jeg fant drømmekjolen, og til en pris som ville vært mye høyere for samme kjole her hjemme :-)

God tur!

Skrevet

Jeg leste et britisk bryllupsblad (tror det var "You and Your Wedding"), og der var det masse annonser til forskjellige brudekjolebutikker i London. Det var dessuten oppgitt nettadresser til flere av dem, så du kan sjekke ut og bestille time på forhånd.

God tur&lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...