AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Noen som har gjort det? Anbefalinger/advarsler? Er 33 år og ser allerede tydelige tegn til "sagging jaw line"(grunnet altfor mye solarium som tenåring ). Anonymkode: ad996...a57
Gjest Sugemerke Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Jeg har fettsuget annet område på kroppen og det er fortsatt ujevnt og hardt et halvt år etterpå. Samt følelsesløst. Klumpete følelsesløse kinn høres ikke spesielt fristende ut..
Hmmmmmm Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Det hadde jeg aldri gjort. Har også tatt fettsuging for over 10 år siden. Nerver blir ødelagt. Mine har nerver har kommet seg nå. Men det tok mange år. Høres ut som det kanskje vil hjelpe med facelift. For vil ikke huden sagge enda mer når du tømmer det for fyll? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Fettsuging i ansiktet vil jo gjøre at du taper mer volum?🤔 Er jo (fett/filler) injeksjon du trenger? Anonymkode: 2bf77...018 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 6 timer siden, Hmmmmmm skrev: Det hadde jeg aldri gjort. Har også tatt fettsuging for over 10 år siden. Nerver blir ødelagt. Mine har nerver har kommet seg nå. Men det tok mange år. Høres ut som det kanskje vil hjelpe med facelift. For vil ikke huden sagge enda mer når du tømmer det for fyll? Facelift etter hvert tenker jeg, litt for ung for det enda 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fettsuging i ansiktet vil jo gjøre at du taper mer volum?🤔 Er jo (fett/filler) injeksjon du trenger? Anonymkode: 2bf77...018 Hmm, det er det kanskje, ja. Ikke satt meg så inn i det her tydeligvis, haha. Lurer på om det går an å trene det bort? Med styrke- og cardiotrening vil det kanskje bli mindre fremtredende? Anonymkode: ad996...a57
kisskissbangbang Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Det er feil vei gå, ja. Legg heller på deg noen kilo! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facelift etter hvert tenker jeg, litt for ung for det enda Hmm, det er det kanskje, ja. Ikke satt meg så inn i det her tydeligvis, haha. Lurer på om det går an å trene det bort? Med styrke- og cardiotrening vil det kanskje bli mindre fremtredende? Anonymkode: ad996...a57 Tror du misforstår litt? Det er jo ikke fettet som gjør at du får slapp hud? Det er jo heller omvendt? Anonymkode: 2bf77...018
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #8 Skrevet 14. april 2017 6 timer siden, Sugemerke skrev: Jeg har fettsuget annet område på kroppen og det er fortsatt ujevnt og hardt et halvt år etterpå. Samt følelsesløst. Klumpete følelsesløse kinn høres ikke spesielt fristende ut.. Det fårn si. Høres kjipt ut Tviler på det blir fettsuging her, ja. Får satse på at det kommer en anti-aldringspille om ikke så lenge, så er jeg kanskje redda. Anonymkode: ad996...a57
caskerette Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 Høres helt feil ut med fettsuging! Ansiktsløft er du for ung for, ja. Jeg har "løftet" ansiktet betydelig med noen dråper restylane i kinna, vil anbefale det. Ser naturlig og pent ut.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du misforstår litt? Det er jo ikke fettet som gjør at du får slapp hud? Det er jo heller omvendt? Anonymkode: 2bf77...018 Er det ikke? Nå skjønner jeg null, haha. Er det skinnet da? Nå føler jeg meg ekstremt blond her Anonymkode: ad996...a57
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #11 Skrevet 15. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke? Nå skjønner jeg null, haha. Er det skinnet da? Nå føler jeg meg ekstremt blond her Anonymkode: ad996...a57 😄 Det er løs hud som gjør at det blir slik. Du må fylle inn noe for at det skal bli mindre, eventuelt skjære vekk hud. Men du er for ung til operasjon. Ville reist på en klinikk og spurt ift fillere eller fettinjeksjon Hadde du lagt på deg 5-10 kg, ville du nok blitt bedre i ansiktet Anonymkode: 2bf77...018 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Prøv ansiktstrening. ("Facial exercise" på google). Anonymkode: 273b2...e70
Prestekragen Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 Les boka "The Age Fix", skrevet av en plastisk kirurg. Står masse om forskjellige udramatiske og dramatiske inngrep for alt mulig rart der, i tillegg til hva du kan gjøre selv osv., men jeg stiller meg også rimelig kritisk til fettsuging av kinn ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå