AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Jeg skulle på date i dag, men jeg ble faktisk skremt. Jeg ønsker å gi han en sjanse for å møte han. Han var ikke helt min type tiltrekningsmessig, men jeg er ikke perfekt heller. Han var ganske masete hele veien. Det er fullt mulig at han var masete av den årsak at jeg har brent meg i kjærligheten før, og var treg. Men allikevel. Det som gjorde utslaget til at jeg fikk frysninger i fra å møte han var at han skrev følgende: "Tipper at vi kommer til å bli årets par :D. Klar for å treffe din drømmeprins?". Jeg ble rett og slett skremt. Er jeg overfølsom skadeskutt som blir skremt av noe slik? Noen andre som hadde fått kalde føtter av lignende? Anonymkode: f3a67...f31 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Dette er en fra nettet. Har aldri møtt han før altså... Anonymkode: f3a67...f31
Antoinette Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Ugh, ingen normale folk skriver slike ting..... styr unna. 16
hjertesukka Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Gulp, sier nå jeg. Det er tydelig at han har kjempestore forventninger her. Ville tenkt meg om hvis jeg var ts. 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Jeg tror han forsøkte å spøke litt med deg. Jeg ville ikke tatt den uttalelsen alvorlig. Men virker som om dere har helt forskjellig personlighet så er vel like greit at det ikke blir noe der. Anonymkode: bb1b2...d68 9
Cata Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Akkurat det utsagnet ville jeg sannsynligvis tatt som en fleipete bemerkning - litt avhengig av hvordan samtaler ellers har forløpt, men det at han har vært "masete" hele tiden og at tiltrekning manglet ville nok fått meg til å få kalde føtter. 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 4 minutter siden, Antoinette skrev: Ugh, ingen normale folk skriver slike ting..... styr unna. Det samme føler jeg. Når jeg ser på bilder av han.. ikke for å være stygg men han ser ut til å ha levd et hardt liv. Han har barn, men jeg ga han en sjanse lenge fordi han var lett å skrive med på mange måter. Men plutselig kommer det noen helt vannvittig merkelige kommentarer. Jeg har aldri møtt han. Og føler jo at han må ha desidert store forventninger når han skriver: "Vi blir sikkert årets par :D, og Klar for å møte drømmeprinsen?". Jeg var redd for at det er pga jeg har "brent" meg fra tidligere forhold at jeg ikke var klar, men jeg tror faktisk det er personen. Han får meg til å føle meg "drept" før jeg går ut å møter han. Da blir det feil Anonymkode: f3a67...f31 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, minister-mio skrev: Det var too much Greit : det kan ha vært fleipete. Men i mine øyne så virker det ut som om han enten "skal fange meg" før jeg får sjans til å treffe han og kjenne han, eller så virker det som om han " har store forventninger". Alt det skremmer meg. Anonymkode: f3a67...f31 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 Han virker bare som han ikke helt vet hvordan han skal virke mot deg. Jeg kom over en som lurte på hvilken størrelse jeg var, vekt og sånn slik at når vi dro på tur med mc'n hans noen måneder senere så blablaba. Jeg hadde ikke MØTT fyren en gang! 😑 Anonymkode: cbbcd...b98 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #11 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Tipper at vi kommer til å bli årets par :D. Klar for å treffe din drømmeprins?". Anonymkode: f3a67...f31 Jeg ville aldri ha skrevet dette selv. Mange damer klager jo på at menn skriver så kjedelig meldinger, så du kan ikke klage på at han ønsket å være litt kreativ. Ikke på den kreative måten jeg ville gjort det, men hei! smaken er som baken. Anonymkode: 89d54...e46 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #12 Skrevet 14. april 2017 Synes det bare høres ut som han er kanonklar for date, og håper at du er det samme. Tror ikke du trenger å legge så mye i hva han skrev egentlig. Kanskje det var litt mye, men det er jo bedre at fyren er entusiastisk enn at han gir inntrykk av å grue seg/at han synes det er kjipt at dere skal på date. Anonymkode: 8e586...7f0 1
Ananas. Skrevet 14. april 2017 #13 Skrevet 14. april 2017 Hvis du har et litt usikkert inntrykk av fyren fra før, så skjønner jeg at denne tippet lasset. Om du egentlig synes han virker som en bra fyr du kunne tenke deg å tilbringe tid med, synes jeg du er lettskremt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #14 Skrevet 14. april 2017 Jeg hadde ikke reagert å det der i det hele tatt. Han fleiper vel bare. Litt overraskende at så mange synes at det ble for mye. Jeg synes det for være måte på hvor sensitiv man skal være. Anonymkode: dda98...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #15 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Ananas. skrev: Hvis du har et litt usikkert inntrykk av fyren fra før, så skjønner jeg at denne tippet lasset. Om du egentlig synes han virker som en bra fyr du kunne tenke deg å tilbringe tid med, synes jeg du er lettskremt. Jeg ble iallefall skremt. Jeg er usikker på fyren. Årsaken er at han er veldig pågående før vi har møttes. Samtidig så virker det som om at han ufattelig høye forventninger til meg. Jeg har ikke den beste selvtillit og blir rett og slett skremt. Er vel flere årsaker til at jeg blir skremt. Men det hjelper ikke til at han skriver så fine ord som "årets par" og "er du klar for å møte drømmeprinsen" . Det skremmer meg å får meg til å tro at enten er han psyko, eller galen, eller så har han for høye forhåpninger Anonymkode: f3a67...f31 2
Ananas. Skrevet 14. april 2017 #16 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det hjelper ikke til at han skriver så fine ord som "årets par" og "er du klar for å møte drømmeprinsen" . Det skremmer meg å får meg til å tro at enten er han psyko, eller galen, eller så har han for høye forhåpninger Anonymkode: f3a67...f31 Jeg hadde heller satt pengene mine på "litt klein humor"-alternativet, men skjønner som sagt godt at du står over om du er skeptisk fra før. Bare husk på at det er vanskelig å få frem den underliggende tonen i det man sier når man skriver, noe virker langt mer bokstavelig enn det var ment. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #17 Skrevet 14. april 2017 5 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg hadde heller satt pengene mine på "litt klein humor"-alternativet, men skjønner som sagt godt at du står over om du er skeptisk fra før. Bare husk på at det er vanskelig å få frem den underliggende tonen i det man sier når man skriver, noe virker langt mer bokstavelig enn det var ment. Det er jo sant, men allikevel. Har en "magefølelse" at det er noe som skurrer. Det virker som om han forventer og lager veldig stor deal av en første-date. Jeg er redd for at han er som en "klegg". Ikke det at jeg har store tanker om meg selv, for det har jeg absolutt ikke. Men min reaksjon er slik som den er... Er enig i at det kan være at jeg overdramatiserer. Anonymkode: f3a67...f31 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #18 Skrevet 14. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo sant, men allikevel. Har en "magefølelse" at det er noe som skurrer. Det virker som om han forventer og lager veldig stor deal av en første-date. Jeg er redd for at han er som en "klegg". Ikke det at jeg har store tanker om meg selv, for det har jeg absolutt ikke. Men min reaksjon er slik som den er... Er enig i at det kan være at jeg overdramatiserer. Anonymkode: f3a67...f31 Har du svart han? Foreslår at du sier at du ser frem til daten, men at du gjerne har lyst å ta det litt sakte. Anonymkode: 8e586...7f0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #19 Skrevet 14. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du svart han? Foreslår at du sier at du ser frem til daten, men at du gjerne har lyst å ta det litt sakte. Anonymkode: 8e586...7f0 Problemet er at dersom han blir for voldsom så er det veldig kjipt. Jeg vet ikke helt om jeg vil føle noe tiltrekning til han i virkeligheten heller. Jeg føler ikke den store tiltrekningen via nettet. Men alt kan jo føles anderledes i virkeligheten. Vitsen er jo å komme seg ut og møte folk og bli kjent. Jeg er veldig a-sosial. Veldig sjenert. Har ikke store selvtilliten desverre. Men den som intet våger kommer ingen vei. Det er hva jeg har kommet frem til. Det eneste jeg kommer frem til at jeg kan gjøre er å møte han, og gå en liten tur å prate, og så si på forhånd at møtet blir kort denne gangen fordi jeg skal på jobb i morgen tidlig. Er redd at det er den "alkoholikeren" som dukker opp. Men får håpe at han er normal. Vitsen er bare å treffe. Men jeg har ikke akkruat de beste "feelings" på forhånd. Er utrolig skeptisk med tanke på måten han kommuniserer på. Anonymkode: f3a67...f31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå