Gå til innhold

vises nr mitt ??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jeg bare lurte på om hvis jeg ringer til en person i utlandet på mobil, vil da mitt nr vises på mobilen til den personen. Eller er det slik at det står skjult nr eller no number ??

Er litt usikker jeg vil ikke at den personen skal vite nr mitt, iallefall ikke nå med en gang. Så hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke vil at nr mitt skal vises fordi jeg har ikke skjult nr her i Norge........

Håper virkelig noen kan hjelpe meg.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er feigt å ringe med skjult nummer, og tar konsekvent ikke telefonen hvis noen gjør det.

Men til spm: hvis du ringer fra mobil, kan du gå inn i innstillingene på telefonen og velge å skjule ditt eget nummer. Fra fasttelefon er vel ikke slik mulig hvis du ikke abonnerer på en slik tjeneste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke det at jeg prøver å være ekkel med personen, jeg kjenner vedkommende, men ikke godt nok. Personen vet at jeg skal ringe og det er greit hvis jeg ringer med skjult nr.

Det er bare det at jeg ikke vil at personen skal ha nummeret mitt enda, før vi blir bedre kjent.

Men må jeg gå inn på instillinger og Send anrops-ID ??

Jeg trykket av på Nei, vil det si at nr ikke vises ??

Skrevet

.. har du ikke en mobil du kan "prøveringe" til etter at du har endret innstillingene.... så du der at det blir et anonymt anrop

Gjest Anonymous
Skrevet

jo da jeg prøvde det,men det stoppet helt opp. Det peip og det stod sjekk ID-instillinger. Det gikk ikke an å ringe i det hele tatt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg synes det er feigt å ringe med skjult nummer' date=' og tar konsekvent ikke telefonen hvis noen gjør det.[/quote']

Tenk om det er mora di som har fått motorstopp på en øde landevei, batteriet på mobilen er utladet og hun må ringe fra en telefonkiosk. Displayet på mobilen din viser "skjult nr", og du tar ikke telefonen. Mora di blir så værende på den øde landeveien. Det tenkte du ikke på det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fixet problemet ....

Når man ringer så langt som til Marokko så vises ikke nummeret alikevell, så det ordner seg.

Takk for alle svar hilsen Sara

Gjest Sjefen på de hvite vidder
Skrevet

rattlesnake:

Tenk om det er mora di som har fått motorstopp på en øde landevei, batteriet på mobilen er utladet og hun må ringe fra en telefonkiosk. Displayet på mobilen din viser "skjult nr", og du tar ikke telefonen. Mora di blir så værende på den øde landeveien. Det tenkte du ikke på

Hun sitter der og venter, ser Julenissen dra forbi - ingen tenker på henne (moren altså) og dattern vil ikke ta telefonen pga ukjent nummer. Moren går tilbake til bilen for å vente på hjelp. Så begynner det å snø. Det snør og snør - og tilslutt blir moren nedsnødd mens hun venter. 1.nyttårsdag kommer måkebilen og sneier borti bilen med mor i. Måkebilsjåføren går ut for å se hva han støtte borti. Hva finner han - jo en kald bil med en like kald mor inni, nesten sultet ihjel. Han bærer henne i sine sterke armer inn i måkebilen, kjører henne hjem til seg. Kler av henne og legger henne i badekaret med varmt vann, henter nydelig reinsdyrsteik (han skjøt ned et av de som fløy over taket hans for 8 dager siden) som han har tilbredt, tilslutt blir det champagne også. Hun takker ham for å ha reddet livet hennes, øynene funkler - og så frir han. Hun sier ja fordi det er ingen andre som vil ha henne. De tar ikke telefonen når hun ringer! Så flytter de til Drangedal for å leve i huset ved siden av en annen kjent brøytebilsjåfør, Sputnik. Så levde de lykkelig alle sine dager.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...