Gå til innhold

Drittlei "Veninne"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei . Jeg og typen bor i kollektiv vi har en "Veninne" som nabo her men merker henne altid prøver vere bedre en meg og rakke meg ned forran typen og henne kommer hit bare for og mase om han og om jeg er på rommet og dem er i stua spør henne aldri etter meg .. seriøst blir gal av hele kjerringa hva søren skal jeg gjøre . Eneste hu slenger til meg er dritt og er bestevenn me han .. kjenner jeg blir drittlei as . Får bare sitte på romme til hu har gått fra stua . Ene gangen kjefta hu på meg fordi jeg hadde rydda en bag me ledninger som hu satt igjen her .. kjenner bare de er mer og mer som irriterer meg , hvordan takle dette best ? Låse døra ?

Anonymkode: 035d1...879

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som venninnen er keen på kjæresten, og rakker ned på ts for å få seg selv til å fremstå bedre. Det siste hun bør gjøre da er å forsvinne på rommet så venninnen får fritt spillerom. Snakk med samboeren om det, så han forstår hvordan du føler det. Da kan dere samarbeide, og venninnen kan få en samlet front mot seg. (et par som er enige og samarbeider)

Anonymkode: 6de9a...1ca

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De bor mange andre folk her og vi er ikke i normalt kollektiv men leiligheten vår et en leilighet og ikke felles arealet ..  asså flere leiligheter og ikke kollektiv da henne har egen stue og egen soverom nabo leilighet.. at henne ikke er interesser i og snakke med meg men kun mase etter typen indikerer vel at hun er interessert henne virker og sjalu på meg .. siden vi er naboer kan jeg ikke akuratt kutte hele relasjonen . Men skulle henne flytt ville jeg jublet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan takle henne? Okkuper stua, vær blid og som vanlig. Slenger hun dritt, tar du selvfølgelig igjen, eller svarer bare tørt: Jeg hører du sier det, og later som ingenting. Hun som driter seg ut hvis hun er en dramaqueen. Men jeg ville pratet med typen og forklart at du synes hun skaper en dårlig stemning. Kan hende dere bare ikke har kjemi med hverandre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk snakket med typen om det.. for den som ikke har fått med seg dette enda er det ikke et normalt kollektiv men vi har egen leilighet og de har henne og . Altså flere leiligheter da . Så er ikke som et kollektiv men kjøkkenet er felles . Typen sa at han hadde lagt merke til at henne oppførte seg slik og ba meg bare heve meg over det. Henne kom og kjefta meg huden full fordi jeg hadde rydda bort noe som var hennes. Han satt henne på plass hverfall. Hun har egen leilighet og kan ha tinga sine der . Tror nokk bare jeg får overse henne og låse døra . -Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å flytte i egen leilighet/hybel med kjæresten? Jeg flytta nettopp ut av kollektiv til fordel for å bli samboer med typen, og det ble tilogmed billigere enn kollektiv. Håper det ordner seg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...