AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Jeg sitter å leser denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/1099381-andre-foreldres-grenseroppdragelse/ og blir så sint at det dirrer inni meg!!! Jeg blir ikke sint på trådstarter, men på alle de hodeløse svarene som at man gjør som man vil og beskytter barn mot hysteriske foreldre! Vårt barn var bedt på besøk til en slektning. Barnet vårt var tre år og det andre barnet var seks år. De hadde en trampoline, og jeg ba om at dersom den skulle brukes så ville jeg at vår treåring skulle hoppe alene. Jeg fikk til svar at de skulle se hva de fikk sjekket opp, men at de hadde flere barn så det var ikke så lett. Jeg dro derfra med en dårlig magefølelse. Etter tre timer ble jeg ringt etter, barnet vårt hadde hoppet sammen med seksåringen, landet på nakken med seksåringen oppå og de hadde ringt etter ambulanse. Dere kan jo tro hvor mange tanker som raste i hode mitt. Jeg var både redd, sint og bekymret. Kom jenta vår til å dø, kom hun til å bli lam? Hvorfor søren hadde ikke de hun var hos hørt på beskjeden om at hun skulle hoppe alene. Det endte heldigvis med at hun ikke havnet i rullestol. Men det er ikke aktuelt for meg å sende henne til disse slektningene igjen selv om hun nå er seks. Jeg stoler ikke på at de passer godt nok på. Pga nakkeskaden må hun være mer forsiktig enn vanlige seksåring og jeg stoler ikke på at disse slektningene passer godt nok på. Så til dere i denne tråden jeg har linket til som ikke bryr dere om spesifikke ting andre foreldre forteller, jeg håper dere tenker dere om en gang ekstra neste gang og ikke bare tenker at det helt sikkert går bra. Anonymkode: 1a5d0...b23 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Dette skjedde med min nevø da han hoppet alene også. Det gikk heldigvis bra, men nakkelandinger er skummelt. De sa faktisk i fra til deg at de ikke kunne garantere at de stod å passet på dette, og du tok valget om å la ungen være der. Veldig kjeelig at barnet ble skadet selvsagt, men slikt skjer... Anonymkode: cf4a9...108 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde med min nevø da han hoppet alene også. Det gikk heldigvis bra, men nakkelandinger er skummelt. De sa faktisk i fra til deg at de ikke kunne garantere at de stod å passet på dette, og du tok valget om å la ungen være der. Veldig kjeelig at barnet ble skadet selvsagt, men slikt skjer... Anonymkode: cf4a9...108 Glemte å skrive det at da ulykken skjedde så sto en av slektningene ikke så langt unna, men lot likevel en tre år gammel jente hoppe med en seks år gammel gutt. De sa i ettertid at de lot henne gjøre det fordi det sikkert var gøy for henne, og de har innrømmet at de syns jeg var fryktelig streng ved å be om at hun hoppet alene. Jeg glemte å skrive det, fordi jeg ble så opprørt over hvor mange som mener det bare er å overkjøre regler fra andre foreldre. Anonymkode: 1a5d0...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå