lene24 Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Er det noen som har erfaring med å bruke saltvansspray? Jeg bruker den fra H&M, og bruker den i tørt hår, lager to fletter og tar de ut etter noen timer - Da blir det veldig holdbare " småkrøller ". Men har hørt noen rykter om at de skal slutte med denne sprayen på H&M - Og da trenger jeg tips til hvor jeg kan kjøpe saltvannsspay igjen??? Vet at frisørene har dette, men hvilke saltvannssprayer fungerer bra? Noen merker????
Puma-Shey Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 jeg har også brukt den fra H&M, og er godt fornøyd med den..har også prøvd den med intens kokoslukt..om du er veldig glad i kokos så værsågod..hehe..får kjøpt den på de fleste VITA butikkene...ellers har Lorial en som er ganske grei..men den sliter endel på håret så bruk en bra hår kur til...feks den nye winter shampooen til Pro V eller no..den er kjempe bra den lille pakken med hårkur..håret blir blankt å blir ikke elektrisk... God JUl!
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 For å få rufsete, bølgete hår med "strandlook". Saltvannsspray finnes i de fleste merker, blant annet hos Wella (Ocean Spritz) og KMS, som jeg kommer på i farta. Den fra John Frieda som nevnes lenger oppe i tråden (lukter kokos), tror jeg var en Limited Edition, så hvis du finner den, er det gjerne rester fra i fjor sommer.
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Jeg bruker wella sin. Den er kjempe god. KMS har også en...så vidt jeg vet lukter den også kokos. Men mulig jeg tar feil.
Melon Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 For å få rufsete' date=' bølgete hår med "strandlook".[/quote'] Er dette bra for håret? :-?
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #7 Skrevet 20. desember 2004 Nja, har ikke prøvd selv (har hår som er altfor glatt for noe slikt), men har hørt at det kan virke litt uttørkende, spesielt hvis du kjøper av den typen som faktisk inneholder salt. Men så lenge du bruker bra shampo og balsam, ser jge ikke noe problem i å bruke en slik spray.
aline Skrevet 20. desember 2004 #8 Skrevet 20. desember 2004 ...Nja' date=' har ikke prøvd selv (har hår som er altfor glatt for noe slikt), ....[/quote'] jeg har superglatt hår, og den er perfekt for å få ett mer rufsete utseendet. det er vel hittil det eneste jeg har fått til å få håret mitt til å se mer fyldig og rotete ut, så den er suveren også på glatt hår. ellers, bruker den fra wella, den lukter lite og funker godt både på vått og tørt hår, har ikke merket til noe ekstra slitasje på håret mitt og har brukt det ganske mye, hovedsaklig på vått hår før jeg føner det.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #9 Skrevet 20. desember 2004 hvordan styler du det med saltvannsspray da? rufser det til, eller?
aline Skrevet 20. desember 2004 #10 Skrevet 20. desember 2004 ... hvordan styler du det med saltvannsspray da? rufser det til, eller? personlig så sprayer jeg det i vått hår og føner det, klemmer det litt sammen mens jeg føner, så blir det bare rufsete. sprayer gjerne litt på etterpå også, så det blir litt våte hårstrå her og der også. elsker min saltvannsspray.
lene24 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 20. desember 2004 Ja, saltvannspray er jo supert til glatt hår, som har en tendens til å bli noe kjedelig.... Jeg bruker min mest i helga, hvist jeg skal ut, eller hvist det er en spesiell anledning :-) Kjempekjekt synes jeg!!!!! Har ikke merka noe til at håret tar skade av det, men bruker en god shampoo og balsam + hårkurer!!
Gjest Cerise Skrevet 21. desember 2004 #12 Skrevet 21. desember 2004 Aline sa: "ellers, bruker den fra wella, den lukter lite og funker godt både på vått og tørt hår, har ikke merket til noe ekstra slitasje på håret mitt og har brukt det ganske mye, hovedsaklig på vått hår før jeg føner det." Hvor får du kjøpt denne? Og hvor mye koster den?
aline Skrevet 22. desember 2004 #13 Skrevet 22. desember 2004 hairshop heter det vel? den butikken og frisøren som holder til på byporten, tidligere Nikita. De har det ihvertfall. flere frisører også som fører det. husker ikke prisen, mellom 150-200 en plass kanskje? (bare kjøper jeg....) :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #14 Skrevet 22. desember 2004 Jeg er avhengig av saltvannsspray. -Og gjett hvem som oppdaga at det var tomt en time før julebordet? Som kriseløsning løste jeg opp to teskjeer salt i varmt vann og brukte denne oppløsninga i stedet. Det fungerte helt utmerket. Jeg ble overraska over at saltvann skulle virke bedre på mitt hår enn Ocean Sprizz!
aline Skrevet 22. desember 2004 #15 Skrevet 22. desember 2004 brukte du bare vanlig salt? men sliter ikke det mer en ocean sprizzen?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #16 Skrevet 22. desember 2004 Helt vanlig salt, ja. Jeg har bare brukt denne løsninga ei ukes tid nå, men merker ikke noe til ekstra slitasje. Jeg skal klippe meg like etter jul, så nå har jeg lagt inn ei test-periode. Det meste skal bort likevel, tenkte jeg Håret blir "tacky" og henger godt i hop. Bedre med saltvann enn Ocean Sprizz. Nå skal det også legges til at jeg ikke føner håret noe særlig. Jeg sprayer i vått hår og blåser lett på det for å få inn litt løft mens det tørker, men utsetter det ikke for sterk varme. Noe sier meg at slitasjen ville være verre om jeg gjorde det.
Gjest badeand1 Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 Vet at tråden er gammel, men selges H&M saltvannsprayen enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå