Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Er det mange som opplever at gifte menn ute på by'n åpenlyst bekrefter at de er nettopp det; gift, for så å ville ha deg med hjem fortest mulig?? Hva tenker de om jenta de spør....og hvorfor gjør de det; hva vil de egentlig....??
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Er vel ikke så vanskelig å gjette det da!
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Det virket ikke slik......(men jeg er kanskje naiv)
Gjest Gjest nr1 svar Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 Det virket ikke slik......(men jeg er kanskje naiv) Hva tror du da? Tror du virkelig de har en frimerke samling de vil vise deg
Gjest Embla s Skrevet 20. desember 2004 #7 Skrevet 20. desember 2004 Hva tror du da? Tror du virkelig de har en frimerke samling de vil vise deg (tror Gjest har et godt øye til en gift mann, og håper at noen kan bekrefte at han vil ha henne med seg hjem fordi han egentlig elsker henne og ikke kona si )
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #8 Skrevet 20. desember 2004 Når de så åpenlyst sier de er gift, så kan de vel også åpenlyst si hva de er ute etter..Spurte direkte om han ville ha sex jeg ; da bla han "snurt" gitt!
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #10 Skrevet 20. desember 2004 Nei gifte menn skal ikke være enkel å forstå seg på, det vet jeg alt om da jeg har ett eksemplar selv :-?
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #11 Skrevet 20. desember 2004 det er da like mange gifte damer ute.......
aline Skrevet 20. desember 2004 #12 Skrevet 20. desember 2004 dersom en part (uansett kjønn), møter en annan part (uansett kjønn) på byen, proklamerer høyt og klart at han/hun er gift, og slenger på ett "vil du bli med meg hjem?", så er det vel ganske åpenlyst at enten vil personen enkelt og greit ha sex kun for sexens skyld, ellers trenger vedkommende og dennes ektefelle en tredjeperson for litt spenning i sexlivet den kvelden.... tror jeg da.
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #13 Skrevet 20. desember 2004 Enig med de over,..sex. Mest sannsynlig uforpliktende i og med at de sier de er gift,...
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #14 Skrevet 20. desember 2004 Er det mange som opplever at gifte menn ute på by'n åpenlyst bekrefter at de er nettopp det; gift, for så å ville ha deg med hjem fortest mulig?? Det har jeg ikke opplevd. Men jeg har faktisk et par kamerater som opererer slik.
Gjest @rietty Skrevet 21. desember 2004 #15 Skrevet 21. desember 2004 Er en del ute på representasjon med jobben. Det hender jo at jeg treffer kjekke typer immimellom. Enkelte er mer "oppmerksomme" en andre, hehe...Noen sier at de er gift, andre ikke, så det er ikke alltid lett å vite hva som ligger bak den oppmerksomheten de viser. Greit at noen er kontaktsøkende, men de selvfølgelig ikke bare interessert i sex (selv om flere har det motivet også). Noen menn opplever mye press fra jobb+forhold, og ser på det å flørte og sjekke opp damer som avkopling, utrolig nok. Har hørt og sett mye rart, men lite skremmer meg mer enn dem som velger seg ut unge jenter og setter ut agnet ved hjelp av penger og alkohol, ofte med gode resultater. Vi må uansett ta sjølkritikk hvis vi ikke klarer å holde oss for gode til å bli lurt i seng av en gift mann! It takes 2 to tango!
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #16 Skrevet 21. desember 2004 jaja..det spørs nå hvem som lurer hvem.
Gjest Gjest i natten Skrevet 21. desember 2004 #17 Skrevet 21. desember 2004 Ja det er ikek til hinder at de er gift. Jeg forstår godt at man som uskyldig og velmenende kvinne kan bli noe forvirret over menn som åpenbart ikke skjuler sin mangel på integritet og styrke. Jeg er skuffet selv, over menn som er mine kolleger. De fleste av dem er nok trofaste og holder seg på matten, men så mange som 3 av 10 har vist tendenser til det du selv skriver her. Jeg blir oppriktig talt lei meg og skuffet når jeg møter menn på jobb og på byen som er gift/har samboer og likevel gir såpass klare signaler på at de kunne tenke seg å ha sex med meg. Rett og slett. Da ser jeg for meg konen deres (som jeg så spasere med kollegaen min) og barna deres (som jeg så kollegaen min bære sammen med konen). Hvordan slike mennesker tenker er for meg en gåte. Kanskje de ikke tenker i det hele tatt?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #18 Skrevet 22. desember 2004 Jeg er nå mest skuffet over at de ikke holder det de lover!
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #19 Skrevet 22. desember 2004 Finnes mange sløve ektefolk ja.. Både kvinner og menn. Hør på denne historien: På julebord på Colorline var noen bekjente av meg. De drakk og hadde det moro. I baren satt et ektepar og drakk og hygget seg de også. Mine bekjente snakket litt med de. Generelt god stemning. Etterhvert ekteparet til lugaren. Var visst trøtte. Litt senere kommer konen tilbake til baren. Hun begynner å flørte med disse karene som sitter i baren da. Litt etter blir hun med han ene til hans lugar for en kjapp runde. Etterpå kler hun på seg og går ned til sin sovende mann. Æsj for noen folk!! Må legge til at han som hadde sex med henne er ikke noen venn av meg, bare en jeg vet hvem er. Kollega av venn for å si det sånn.
Gjest Tragisk i grunn Skrevet 22. desember 2004 #20 Skrevet 22. desember 2004 Jeg er nå mest skuffet over at de ikke holder det de lover! Hvordan kan du si noe sånt? Jeg er hvertfall dypt skuffet over den delen av menneskeheten som oppfører seg på den måten. Noe så dyrisk, lite sivilisert og lite gjennomtenkt! Da er det i rart mange trives best alene heller. Alene er bedre enn dårlig selskap av ape med slapp moral og karakter. Jente, 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå