snehvit88 Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 (endret) Fra 9 DPO og frem til idag 12 DPO har graviditetstestene vist positivt og hatt samme styrke. Testene har en følsomhet på 10ml/U. Streken er definistivt rosa. Både kontrollstreken og teststreken synes når testen er ubrukt. Den er uten farge, bare svakt gråfarge. Da jeg testet i vann ble kontrollstreken som vanlig rosa/rød og teststreken kunne ikke skimtes i det hele tatt. Med urin er streken svak og har ikke økt i styrke på 4 dager. Kan dette egentlig være skyggestrek eller falsk positiv? Kan det være kjemisk eller graviditet utenfor livmor? Er veldig redd for graviditet utenfor livmor. På bildet er venstre test dyppet i vann og høyre test er dyppet i urin Endret 14. april 2017 av snehvit88
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Det kan være både det ene og det andre. Kjøp en annen type test, feks clear blue :-) Anonymkode: e6bc9...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Jeg tror de er negative. Foreløpig i alle fall. Ville testet med tester med litt høyere følsomhet, fordi de mest følsomme er de som er lettest å få falske skyggestreker på. Anonymkode: c84ef...a42
snehvit88 Skrevet 15. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2017 Nå er de klart positive😊 Sterk strek😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 2 minutter siden, snehvit88 skrev: Nå er de klart positive😊 Sterk strek😊 Oi! Gratulerer! Testet du bare på de samme eller byttet du test? Anonymkode: c84ef...a42
snurk Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Jeg leste et tips om at sålenge man kan se at streken gir en farge (rosa i dette tilfellet) så er det en positiv test og ikke bare en skyggestrek. Lykke til! :-) 1
snehvit88 Skrevet 15. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi! Gratulerer! Testet du bare på de samme eller byttet du test? Anonymkode: c84ef...a42 Brukte samme, men disse har ikke lurt meg før😊 Og med så økende styrke så er det ikke til å ta feil av😊 Pluss jeg er kjempetørst med påfølgende ofte dobesøk😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 30 minutter siden, snehvit88 skrev: Brukte samme, men disse har ikke lurt meg før😊 Og med så økende styrke så er det ikke til å ta feil av😊 Pluss jeg er kjempetørst med påfølgende ofte dobesøk😊 Hmm..bra å vite! Da er de kanskje noen av de 10ml/U bedre enn sitt rykte da Masse lykke til! Har lest prøverdagboken din og krysser fingre for deg de neste ukene Du hadde virkelig fortjent at ting går din vei denne gangen.. Anonymkode: c84ef...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå