Fru Biscuit Skrevet 20. desember 2004 #1 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei! Jeg håper dere kan hjelpe meg med følgende spørsmål: jeg går egentlig på p-piller, men glemte å ta lørdagens pille. Det er fem-seks dager til jeg skal ha "mensen" og i går hadde vi sex. Er det noen sjanse i havet for at jeg kan ha noe mer enn sommerfugler i magen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 21. desember 2004 #2 Del Skrevet 21. desember 2004 Tviler på det, p-piller sitter gjerne godt i kroppen det og tåler i de fleste tilfeller å misse en pille :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, jeg tenkte vel det jeg også... Vi er litt sånn fram og tilbake om vi skal prøve for alvor eller ikke, og noen ganger tenker jeg at det beste hadde vært om jeg ble gravid helt uten masete planlegging. Men jeg skjønner jo at det er vanskelig å bli gravid mens man går på p-piller Uff, håpløse Fru Biscuit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stefi Skrevet 1. januar 2005 #4 Del Skrevet 1. januar 2005 vel det er faktisk en sjans. ingen prev er 100% vet du uannsett. det vitner min meget så aktive 4 åring om :-) ikke så planlagt, men veldig elsket av mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå