Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg ekteskapet vårt er over. Etter lang tids slitasje velger han nå å gå fordi jeg ikke orker å ha sex mer. Jeg synes det er utrolig overfladisk av han, og jeg synes han oppfører seg en kåt tenåring som tror sex er alt her livet. Vi er godt opp i 40-årene og jeg orker ikke å ha sex mer, ikke fordi jeg gjør det av prinsipp, men fordi jeg ikke kjenner på lysten. Jeg har prøvd alt mulig for å få lysten tilbake, men det funker bare ikke. Han sier han ikke kan gå resten av livet uten sex. Jeg har spurt han om alt det andre vi har da, et helt liv sammen (begynte sammen da vi var litt over 20). Barna våre? Alt vi gjør sammen som familie. Da sier han bare at det er sårt å tenke på, men at sex er så viktig for han at han ikke makter det. At sex er med på å holde oss nært hverandre (Det er bare pisspreik, man kan ligge og kose sammen uten sex, noe jeg er mer enn villig til). Han har sagt at han kan bli hvis han får lov å ha sex med andre, noe jeg selvsagt har sagt er totalt uaktuelt, det gjør meg faktisk kvalm.

Det er fortvilende å se at et ekteskap nå ryker fordi han er så kåt at han må finne noen å pule på. Vet ikke hvorfor jeg poster her, men måtte bare lufte ut lit.....

Anonymkode: 63a59...e33

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja godt du blir kvitt han da.

Han er bare en egoist som setter sine egne primitive behov over barna og famimien sin. 

Men han kommer til å få masse støtte her inne på kvinneguiden.  Her er det helt legitimt å være utro og ofre barna sine om man ikke får dyppet pikken nok. Det er jo det viktigste i verden må vite ;)

Lykke til! 

Anonymkode: 3c3be...853

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår mannen din godt. Å være i et ekteskap uten sex er uaktuelt. Det går rett å slett ikke. Det er dessverre din feil at det ryker...

Anonymkode: b0776...d02

Nei det er hans skyld 

Det er ikke sånn at sex er en livsnødvendig handling som gir deg rett til å ofre barn og familie.  Da kan man ta seg en runk!

Det er bare helt vanvittig egoistisk

Anonymkode: 3c3be...853

• Liker 18
Skrevet

Jeg kunne aldri valgt å aldri ha sex igjen i en alder av 40 og han har helt rett i at sex fører med seg nærhet. 

Hvis dere har prøvd alt dere kan tenkte dere som kan hjelpe, så er det ikke unaturlig at han velger å finne seg noen som tenner på ham. 

Det handler ikke om å ofre barna som noen skrev over her! Men barna merker når foreldrene ikke er lykkeligere, de har bedre med to lykkelige foreldre som ikke bor sammen. 

• Liker 34
Skrevet

Mitt kjærlighetsspråk er sex og nærhet, og jeg må ha det jevnlig for å fungere. Hadde ikke taklet å være uten. Skjønner mannen din. Du har nok et annet kjærlighetsspråk enn ham. 

Siden du har hatt lyst tidligere. Hva tror du selv er årsaken til at den er borte? Skjedde det en eller flere ting som snudde lysten? 

Lykke til!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har du mistet lysten helt eller er det bare på ham?

Anonymkode: f016a...590

• Liker 6
Gjest tralalol
Skrevet (endret)

-

Endret av tralalol
Skrevet

Slik du skriver høres det ut som hun får masse støtte her inne, hun gjør strengt tatt ikke det.

4 minutter siden, a l'orange skrev:

"noe jeg selvsagt har sagt er totalt uaktuelt, det gjør meg faktisk kvalm"

Jeg blir faktisk uvel av å lese dette innlegget og skremt av å lese hvordan enkelte av dere beskriver menn. Og sex :sjokkbla:

Ikke minst hvordan du bare blankt avviser hans forsøk på å komme deg i møte, samt den andre her som kaller det "utroskap" å ha sex med andre i en slik situasjon.

Hva er det som er så selvsagt med det?

Det du gjør er etter mitt skjønn langt verre enn utroskap. Men jeg ser jo tidvis denne holdningen her inne, så du er ikke alene.

Det å støtte opp om at kvinner bare kan nekte sex og at sex er ekkelt og at menn er ekle, er et sykdomstegn. Man fremmedgjør et helt kjønn.

Og jeg klarer ikke å la være å lure på om dere som holder på sånn har blitt utsatt for noe alvorlig galt eller om dere har fått ture frem gjennom livet og alltid fått det som dere vil?

• Liker 8
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om mannen min hadde nektet meg sex. Vi er i midten av 40-åra. Jeg hdde nok ikke forlatt ham men jeg hadde ikke akseptert det! Det er utrolig egoistisk av den ene ektefellen å nekte den andre sex!

Jeg forstår mannen din godt, jeg. Han er tøff som er såpass tydelig om sine behov!

AnonymBruker
Skrevet

Mener dere virkelig jeg skal ha sex med han uten å ha lyst?

Anonymkode: 63a59...e33

• Liker 5
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
26. august 2020
  • Liker 13
Gjest New Girl
Skrevet

Jeg skjønner mannen din veldig godt. Et dårlig sexliv var en av grunnene til at jeg fikk fra mannen min. 

Jeg syns det er veldig rart at du ikke klarer å se hvorfor sex er viktig i et forhold og at du legger alt dette på han. 

Skrevet

Hadde jeg måtte legge kuken på hylla i en alder av 40 år, hadde nok jeg revurdert forholdet også. Har vært i ett forhold det hun mistet lysten på meg, og aldri igjen. 

• Liker 25
Skrevet
3 minutter siden, a l'orange skrev:

Det er bare toppen av et isberg. Måten du beskriver han på handler ikke om at du ikke har lyst på sex med han, men om at du forakter han som person, dypt og inderlig.

Hvordan i all verden får du det til å handle om at TS forakter mannen sin?

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, tralalol skrev:

Kos deg som gretten alenemamma uten sexlyst :nori:
Hva med å faktisk finne ut hvorfor DU har mistet lysten? Sexlyst er faktisk et sunnhetstegn... Synes utrolig synd på mannen din, ser i teksten hvor hånete du er fordi han har SEXLYST?? Ta deg sammen. Dere er 40, ikke 60.

Hva er vitsen med å være på den måten? Du fremstår som en umoden fjortiss.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...