Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 7.desember bestilte jeg noen ting fra Strawberrynet, til under 200 kroner. Tingene er fortsatt ikke dukket opp, og ting jeg bestilte etter det, kom etter noen dager. Hva skal jeg gjøre?

Typisk også, jeg bestilte fuktighetskrem i en pakke, og ny vannfast mascara i den andre, og begge to trenger jeg så snart som mulig :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christmas time, vet du. Sikkert mange som skal ha gaver og lignende 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp...julen ;)

Bestilt ting selv jeg som jeg har ventet på i over 1 uke.

Skrevet

Ja...men jeg stusset da jeg fikk de tingene jeg bestilte sist (noen dager senere) FØR de jeg bestilte først?

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme skjedde med meg.

Posten hadde ikke sendt ut hentelappen. :-(

Ta med ref.nr til posten og sjekk om den ligger der.

Skrevet

Alt i orden. Den første pakken dukket opp i dag, så da er nok den andre rett rundt hjørnet.

Skrevet

Jeg bestilte varer fra Lookfantastic for TRE UKER siden, og de er ikke kommet enda! Er stygt redd for at pakken er blitt stoppet i tollen... Men det tar jo ekstra lang tid nå i julen uansett!

Skrevet
Jeg bestilte varer fra Lookfantastic for TRE UKER siden, og de er ikke kommet enda! Er stygt redd for at pakken er blitt stoppet i tollen... Men det tar jo ekstra lang tid nå i julen uansett!

Jeg bestilte for over en uke siden og har heller ikke sett noe, bestilte for under 200 kroner også, så den burde ikke bli stoppet :-? får vel bare s,øre oss med tålmodighet

Skrevet

Jeg savner også en pakke... :-?

Bestilte fra LF for ca halvannen uke siden. Irriterende!!

Skrevet
Jeg savner også en pakke... :-?  

Bestilte fra LF for ca halvannen uke siden. Irriterende!!

Sendte de akkurat mail og de sa at pakkene deres stopper opp i norges postvesen, at de er ute av landet. :-?

Skrevet

Sendte de akkurat mail og de sa at pakkene deres stopper opp i norges postvesen, at de er ute av landet. :-?

Treige posten! Usj! :frustrert:

Skrevet

Håper VIRKELIG pakken min dukker opp senest onsdag, for jeg holder på å gå tom for fuktighetskrem, og har ikke lyst til å springe ut og nødkjøpe når jeg vet at pakken er rett rundt hjørnet. Det er jo min egen feil, siden jeg bestiller såpass sent, men allikevel.

Men siden begge pakkene ankom landet samtidig, og jeg fikk den ene i dag, dukker vel den andre også opp i morgen, eller noe.

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Jeg har ventet på pakke fra Essential Dayspa i snart fire uker! Den ble visstnok sendt den 26.11, men på posthuset er den ikke.. Utrolig irriterende, er nesten helt tom for både mineral make up og et par andre ting. Grr!

Skrevet

Enklere å handle i parfymerier, ser jeg. :smoke: Dyrere, men nerver er i orden. :ler:

Skrevet
Enklere å handle i parfymerier, ser jeg. :smoke: Dyrere, men nerver er i orden. :ler:
Vel, den kremen jeg bestilte, kostet UNDER HALVPARTEN av det den koster i parfymeri, og da tar jeg gjerne litt nerver med på kjøpet (for ikke å snakke om at jeg slipper å dra til byen og stå i kø :wink: )
Skrevet

Jeg bestilte en shampoo for under 200 kroner på LF 3 desember. På fredag fikk jeg de, dvs nesten to og en halv uke. Selvfølgelig dukket den opp i feil by da, er jo hjemme på ferie nå, men håper den klarer å karre seg ned til Bergen før julaften!

Skrevet
håper den klarer å karre seg ned til Bergen før julaften!

Da må du jammen ha fått en flink pakke. :ler:

Gjest Aurélie
Skrevet

Er nesten lettet over at det er flere enn meg som ikke har fått pakkene sine..

Jeg bestilte endel varer fra LF 7. desember, fikk den ene av pakkene i forrige uke, men savner den andre.. De på posten sa bare at på hentelappen var det kun registrert èn pakke.. Skjønner ikke hvor den andre pakken er blitt av. Litt rart at de ikke kom samtidig..eller at den ene er blitt stoppet i tollen, men ikke den andre.. Pakken jeg savner inneholder varer for nesten tusen spenn. Lurer på den dukker opp overhodet.. :veldigsur:

Skrevet

For ikke å snakke om CDen jeg bestilte fra Play den 3.desember :(

Gjest Daniella_
Skrevet
For ikke å snakke om CDen jeg bestilte fra Play den 3.desember :(

Play er jo ganske trege genrelt?

For meg tok det 3 uker en gang å motta en dvd.

Venter også en dvd derifra nå :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...