Gå til innhold

Er det mulig å bare ha lyst på noen i fylla?t

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr, som jeg er litt interessert i, ikke sånn ordentlig kjærlighet, men kunne kanskje ha blitt noe. Uansett, så har han virket litt interessert i å møte meg, når han har drukket. Vi har gått på barneskole sammen for mange år siden, så har bare vært det siste året. Vi klinte og koste oss litt (hadde ikke sex) for 1 uke siden, hvor vi også snakket om å henge litt. Men hørte aldri noe i fra ham. Jeg er ganske keen på å ha et avslappet (kall det hva du vil) friends with benefits forhold til ham, men er det fysisk mulig at den ene gangen vi klinte litt var den eeeneste gangen han egentlig hadde lyst på meg?

så lurer på 2 ting.

Er det mulig at han kun hadde lyst på meg denne ene gangen (altså egentlig ikke meg men egentlig bare å hooken med noen)?

Er det mulig han kun vil ha meg med "ølbriller"?

Anonymkode: e525e...28a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja begge deler er mulig. Både at han kunne hadde lyst på sex (generelt) og det med ølbriller. Men det betyr ikke at han sier nei takk til sex i edru tilstand og. Godt mulig han takker ja om han blir tilbudt det :P 

Anonymkode: 03ed0...623

• Liker 1
Skrevet
På 4/14/2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Det er en fyr, som jeg er litt interessert i, ikke sånn ordentlig kjærlighet, men kunne kanskje ha blitt noe.

På 4/14/2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske keen på å ha et avslappet (kall det hva du vil) friends with benefits forhold til ham

Det er generelt en veldig dårlig idé å prøve å være friends with benefits med noen du har følelser for. Her lager du en situasjon for deg selv som kan gi deg mye sjalusi og hjertesorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...