boblevann Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Hei! Prøver å oppdatere iPaden til samboer, da ingenting fungerer på den lenger pga gammel programvare. Har koblet til strøm og internett og trykker "oppdater" inne på innstillinger. Da står den å surrer noen minutter før jeg får opp meldingen "kunne ikke verifisere oppdatering fordi du ikke lenger er koblet til internett". iPaden ER koblet til internett! Har sittet å stirret på WiFi-ikonet hele tiden, og det forsvinner aldri. Internettet er godt og stabilt. Har prøvd flere nett! Har også prøvd å skru den av og på - uten hell - og det er så langt som mine teknologiske kunnskaper rekker noen som vet? Dette er superirriterende
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Fikk dette opp da jeg googlet: Reset network settings. https://www.google.no/search?q=ipad+won't+update+not+connected+to+internet&oq=ipad&aqs=chrome.3.69i59j69i57j69i61j69i59l2j0.3289j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Sikekrt verdt et forsøk Anonymkode: 2a42d...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå