Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 På hjemmemaskinen bruker jeg Mozilla som nettleser, og Explorer ligger bare der, og blir aldri brukt. Allikevel hender det av og til at jeg besøker et nettsted i Mozilla, og så starter Explorer og kommer opp med en reklame-pop-up helt av seg selv :evil: :o Hva er det som skjer? Mozilla har jo pop-up-blokkerer, og jeg synes det hele er mildest sagt merkelig. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette idiotiet?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 Sjekket for spyware? Last ned ad-aware og spybot fra www.download.com . Hvis det ikke hjelper kan du laste ned spy sweeper fra www.webroot.com (kan laste ned gratis prøveversjon). NB! Oppdater programmene før du kjører de.
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #3 Skrevet 20. desember 2004 Takk Og det går helt smertefritt? Jeg risikerer ikke å fucke opp noe (mer).
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Takk Og det går helt smertefritt? Jeg risikerer ikke å fucke opp noe (mer). Det har skjedd, men har aldri opplevd det selv. Ta backup av alt du trenger, sånn i tilfelle. 99,9 % sikker på at alt går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå