Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #21 Skrevet 21. april 2017 14 timer siden, lipgloss skrev: 😂å dette sluker du helt og holdent samt preker det,det må være det største fjaset jeg har lest på lenge.Beklager å måtte si det Hva med oss transer eller transexuelle da,hvor og i hvilken bås havner vi i Transer er jo menn da så, jeg vet ikke helt jeg?
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #22 Skrevet 21. april 2017 18 timer siden, Hanako skrev: Ikke nødvendigvis lesbisk, jeg og bestevenninna roter litt innimellom men verken hun eller jeg kunne tenke oss å bli sammen med en annen jente. Så moderne vi er
SlemUlv Skrevet 21. april 2017 #23 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, BlandaDrops skrev: Transer er jo menn da så, jeg vet ikke helt jeg? er alle transer menn? selv de som går fra kvinne til mann?
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #24 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, kattepusen skrev: er alle transer menn? selv de som går fra kvinne til mann? Tja, Tomboy liksom?? Vanskelig å si, er vell langt mer utbredt blant menn enn kvinner formoder jeg. Dessuten så er det vell mer aktuelt å fjerne en manns genitalier enn det er «mulig??» å skape en pikk for så å operere den på kvinnen. Hva folk er kognitivt sett er jo vanskeligere å fastslå sikkert.
SlemUlv Skrevet 21. april 2017 #25 Skrevet 21. april 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Tja, Tomboy liksom?? Vanskelig å si, er vell langt mer utbredt blant menn enn kvinner formoder jeg. Dessuten så er det vell mer aktuelt å fjerne en manns genitalier enn det er «mulig??» å skape en pikk for så å operere den på kvinnen. Hva folk er kognitivt sett er jo vanskeligere å fastslå sikkert. Ikke tomboy, transmann, altså en kvinne som skifter kjønn til mann. Det skjer omtrent like ofte som andre veien, men siden det er mer ok at kvinner går i bukser, og "herreklær", en det er for menn å gå i kjoler og "kvinneklær", så blir det ikke snakket om så ofte. Og transmenn går også gjennom kjønnskorigerende operasjoner, som å fjerne pupper, og lage penis.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #26 Skrevet 21. april 2017 18 timer siden, lipgloss skrev: 😂å dette sluker du helt og holdent samt preker det,det må være det største fjaset jeg har lest på lenge.Beklager å måtte si det Hva med oss transer eller transexuelle da,hvor og i hvilken bås havner vi i Det får du selvsagt lov å mene. Jeg mener argumentene hans holder vann. Hvilken bås dere transer og transseksuelle havner i kommer an på en rekke faktorer. Dersom du er en cross-dresser så er du ganske enkelt bare (typisk) en mann som tenner på å kle deg i (typisk) dameklær. Dette er hva man kaller en "fetish", og fetisher er helt naturlig. Dersom du i tillegg liker å ha sex med andre menn, så er du homoseksuell. Og homoseksualitet blant menn er også helt naturlig. Er du "fanget i feil kropp" har du en velkjent og veldokumentert psykisk lidelse som kalles "dysphoria", i dette tilfellet "gender dysphoria". Det finnes mange former for dysphoria, kjønn er bare en av dem. Du har f.eks. også mennesker som mener de egentlig er en annen art, eller kommer fra en annen planet o.s.v. Disse er vrangforestillinger som er vanskelige å leve med, men som forholdsvis lett kan kureres. Anonymkode: 1b137...620
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #27 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Ikke tomboy, transmann, altså en kvinne som skifter kjønn til mann. Det skjer omtrent like ofte som andre veien, men siden det er mer ok at kvinner går i bukser, og "herreklær", en det er for menn å gå i kjoler og "kvinneklær", så blir det ikke snakket om så ofte. Og transmenn går også gjennom kjønnskorigerende operasjoner, som å fjerne pupper, og lage penis. unnskyld meg, men kan ikke hjelpe meg...
SlemUlv Skrevet 21. april 2017 #28 Skrevet 21. april 2017 5 minutter siden, BlandaDrops skrev: unnskyld meg, men kan ikke hjelpe meg... skjønner ikke hva som var morsomt. Jeg kjenner både transkvinner, og transmenn. Det er en like vanskelig kamp begge veier.
Gjest lipgloss Skrevet 21. april 2017 #29 Skrevet 21. april 2017 3 timer siden, BlandaDrops skrev: unnskyld meg, men kan ikke hjelpe meg... Hva er det du finner morsomt her Jeg syns du virker litt umoden
Hanako Skrevet 21. april 2017 #30 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, BlandaDrops skrev: Så moderne vi er Javisst, viktig å følge moten
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #31 Skrevet 21. april 2017 (endret) 32 minutter siden, lipgloss skrev: Hva er det du finner morsomt her Jeg syns du virker litt umoden Ikke ta det personlig, men jeg sliter litt med å se hvordan transseksualitet skiller seg fra psykiatri. Jeg er som du sikkert har sett i denne tråden ganske "openminded" så er ikke meningen å tråkke på noen, jeg er bare ærlig. Beklager hvis jeg sårer deg eller andre som konsekvens av min oppriktighet. 29 minutter siden, Hanako skrev: Javisst, viktig å følge moten Så sant så sant Endret 21. april 2017 av BlandaDrops
Gjest lipgloss Skrevet 21. april 2017 #32 Skrevet 21. april 2017 6 timer siden, BlandaDrops skrev: unnskyld meg, men kan ikke hjelpe meg... du må synse å mene sp mye du vil for meg,men å le av andre mennesker er ikke fint gjort,det er det jeg reagerer på og det er det som er sårende og vondt
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #33 Skrevet 21. april 2017 15 minutter siden, lipgloss skrev: du må synse å mene sp mye du vil for meg,men å le av andre mennesker er ikke fint gjort,det er det jeg reagerer på og det er det som er sårende og vondt Det var teit av meg, beklager.
Hottrio Skrevet 22. april 2017 #34 Skrevet 22. april 2017 På 21.04.2017 den 13.27, kattepusen skrev: Ikke tomboy, transmann, altså en kvinne som skifter kjønn til mann. Det skjer omtrent like ofte som andre veien, men siden det er mer ok at kvinner går i bukser, og "herreklær", en det er for menn å gå i kjoler og "kvinneklær", så blir det ikke snakket om så ofte. Og transmenn går også gjennom kjønnskorigerende operasjoner, som å fjerne pupper, og lage penis. Det er litt ulike grader her og benevninger. Transseksuelle folk føler seg vel som kvinne fanget i en mannskropp eller som mann fanget i en kvinnekropp, så de ønsker ofte å ta kjønnsoperasjoner og skifte kjønn. Men en transe (transvestitt) er en person som "nøyer" seg med å kle seg opp i det motsatte kjønns klær. Hvis jeg har forstått det riktig da. Men som du skriver; kvinner kan jo lett gå i bukser og "herreklær" hvis det er igjen noe som kan kalles for rene herreklær da, altså kun tiltenkt menn. Uansett er det ikke mange som ville reagere på ei dame iført bukse og dressjakke. Men en mann i kjole...... tja.... da sperrer folk opp øynene. Mange i alle fall. På bygda.
SlemUlv Skrevet 23. april 2017 #35 Skrevet 23. april 2017 5 timer siden, Hottrio skrev: Det er litt ulike grader her og benevninger. Transseksuelle folk føler seg vel som kvinne fanget i en mannskropp eller som mann fanget i en kvinnekropp, så de ønsker ofte å ta kjønnsoperasjoner og skifte kjønn. Men en transe (transvestitt) er en person som "nøyer" seg med å kle seg opp i det motsatte kjønns klær. Hvis jeg har forstått det riktig da. Men som du skriver; kvinner kan jo lett gå i bukser og "herreklær" hvis det er igjen noe som kan kalles for rene herreklær da, altså kun tiltenkt menn. Uansett er det ikke mange som ville reagere på ei dame iført bukse og dressjakke. Men en mann i kjole...... tja.... da sperrer folk opp øynene. Mange i alle fall. På bygda. Det første avsnittet, så mener du transkjønnet, ikke transsexuelle . transe blir brukt både om transkjønnet, transsexuelle og transvestitt. Siden veldig få, dessverre, vet forskjellen. 1
Hottrio Skrevet 24. april 2017 #36 Skrevet 24. april 2017 På 23.04.2017 den 2.19, kattepusen skrev: Det første avsnittet, så mener du transkjønnet, ikke transsexuelle . transe blir brukt både om transkjønnet, transsexuelle og transvestitt. Siden veldig få, dessverre, vet forskjellen. Okay. Transkjønnet heter det ja. Jeg liker å ta på meg dameklær i ny og ne, og jeg har kalt meg transe light Men disse båsene.... det er jo ikke SÅ viktig heller.
SlemUlv Skrevet 24. april 2017 #37 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, Hottrio skrev: Okay. Transkjønnet heter det ja. Jeg liker å ta på meg dameklær i ny og ne, og jeg har kalt meg transe light Men disse båsene.... det er jo ikke SÅ viktig heller. Det er ikke viktig nei, men når noen sier at "transer er menn" så blir jeg litt satt ut. Siden det finnes transer av begge de biologiske kjønnene.
Hottrio Skrevet 24. april 2017 #38 Skrevet 24. april 2017 52 minutter siden, kattepusen skrev: Det er ikke viktig nei, men når noen sier at "transer er menn" så blir jeg litt satt ut. Siden det finnes transer av begge de biologiske kjønnene. Det har du helt rett i! Når ordet "transe" blir nevnt så tror jeg 90% av befolkningen tenker mann og kun mann.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #39 Skrevet 24. april 2017 4 timer siden, Hottrio skrev: Det har du helt rett i! Når ordet "transe" blir nevnt så tror jeg 90% av befolkningen tenker mann og kun mann. Nå er vell kanskje bortimot 90 % av transer menn også da så direkte overaskende er ikke slutningen... Anonymkode: 5bc84...293
SlemUlv Skrevet 24. april 2017 #40 Skrevet 24. april 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er vell kanskje bortimot 90 % av transer menn også da så direkte overaskende er ikke slutningen... Anonymkode: 5bc84...293 feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå