Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo. For litt over 2 uker siden hadde jeg rar mens, noe som legen mener kan ha vært en SA da jeg hadde symptomer som kvalme, overfølsomhet osv. Før det har vi ikke prøvd, men det var såpass tungt synes vi at vi bestemte oss for å prøve. Jeg skal i følge el kalkulator ha hatt el for 2 dager siden, så sannsynligheten for at det har skjedd noe og at jeg skal kjenne noe er liten (men jeg overtolke jo alle følelser i kroppen). 😜 

Men det jeg har merket i 2 uker nå er at jeg ikke øl og vin smaker helt forferdelig. Først tenkte jeg at det kanskje var hormoner som hang igjen etter SA, men det er blitt verre de siste dagene (ja, jeg har prøvd å drikke et glass vin/øl i påska selv om vi prøver så smått). Er det noen andre som har reagert på at alkohol smaker bittert? Kan det være et tegn?

Endret av LittKoko
Videoannonse
Annonse
Gjest GulSol
Skrevet

Jeg synes alkohol smaker helt jævlig hele tiden. Om det er et tegn? Kanskje du prøver å gjøre det til et tegn? Underbevisst? Vi kan seriøst ikke svare deg. Du må ta en test. For alt vi vet kan smaksløkene dine bare utviklet seg litt, du har fått vin fra et dårlig parti eller korka den...

Skrevet
9 minutter siden, GulSol skrev:

Jeg synes alkohol smaker helt jævlig hele tiden. Om det er et tegn? Kanskje du prøver å gjøre det til et tegn? Underbevisst? Vi kan seriøst ikke svare deg. Du må ta en test. For alt vi vet kan smaksløkene dine bare utviklet seg litt, du har fått vin fra et dårlig parti eller korka den...

Ja prøver nok å gjøre det til et tegn 😉 Men er for tidlig å ta test. Håper virkelig ikke det er smaksløkene mine. Vinen var fin, de andre drakk den, men jeg klarte ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt er mulig, men det høres helt psykisk ut:) Tok du en graviditetstest når du trodde du hadde SA? Hvordan vet legen at du hadde SA? 

Anonymkode: 7f823...7e9

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt er mulig, men det høres helt psykisk ut:) Tok du en graviditetstest når du trodde du hadde SA? Hvordan vet legen at du hadde SA? 

Anonymkode: 7f823...7e9

Kan godt hende. Men det finner vi nok ut av etterhvert. Legen sa ikke med sikkerhet at det var SA. han sa det sannsynligvis var det pga at mensen kom tidligere, rar blødning, symptomer som kvalme og svimmelhet men negativ test. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...