PaperFlower Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Storesøster. Hun ser litt ung og liten ut synes jeg, iallefall fra det lille vi kan se. Derfor vil jeg gå ut ifra at hun er en storesøster. 1
Suppetuppe Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Tror hun er mor. Og at de ikke har så godt forhold og/eller at forholdet er brutt. vet ikke, får vi vite svaret?🙈 1
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Og når dere først er i gang, hva tror dere Balian de Ibelin får ut av alle disse trådene? Prøver han å finne ut hvor mye vi vet om mennesker av høy rang? Har han en genuin interesse for fremmedes umiddelbare assosiasjoner? Har han lyst til å være sosial, men vet ikke helt hvordan han skal få det til? Skriver han en oppgave om kroppsspråk og relasjonens påvirkning av dette? Eller er det noe helt annet?
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, antbug skrev: Og når dere først er i gang, hva tror dere Balian de Ibelin får ut av alle disse trådene? Prøver han å finne ut hvor mye vi vet om mennesker av høy rang? Har han en genuin interesse for fremmedes umiddelbare assosiasjoner? Har han lyst til å være sosial, men vet ikke helt hvordan han skal få det til? Skriver han en oppgave om kroppsspråk og relasjonens påvirkning av dette? Eller er det noe helt annet? Det er for noe helt annet.
PaperFlower Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: Det er for noe helt annet. Jobber du med en bok eller dokumentar eller noe lignende, og er interessert i folks tanker og meninger? 1
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Drives han av tvangstanker som sier at han må poste et visst antall tråder på en gitt dag?
Thyra Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 16 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Siden du spør er kanskje svaret litt oppsiktsvekkende? Jeg tipper på bestemor. 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, PaperFlower skrev: Jobber du med en bok eller dokumentar eller noe lignende, og er interessert i folks tanker og meninger? Nei. Jeg starter disse trådene bare fordi jeg føler for det. Og det er den eneste grunnen. Akkurat nå, antbug skrev: Drives han av tvangstanker som sier at han må poste et visst antall tråder på en gitt dag? Nei
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: Nei. Jeg starter disse trådene bare fordi jeg føler for det. Og det er den eneste grunnen. Men hva er det du føler når du har gjort det fordi du følte for det? Leser du svarene, og er de av interesse for deg?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 Barnevakt, eventuelt hustjener Anonymkode: 67e73...ad2 2
Perle Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 (endret) Det er Mary Pickford. Filmskuspillet og produsent. "The girl with the curls" Hun hadde ikke barn, så tipper på en niese eller nevø eller annen nær famile. Endret 13. april 2017 av Perle 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, antbug skrev: Men hva er det du føler når du har gjort det fordi du følte for det? Leser du svarene, og er de av interesse for deg? Ja jeg leser svarene. Jeg føler ingenting. Jeg spør bare om noen spørsmål er ikke noen grunn til at jeg skal føle noe. Vil ikke gå så langt og si at de er av interesse for meg. Jeg spør bare for å se hvor forskjellige svar dere gir. Jeg mener jeg kunne ha drevet og trollet.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ca8d6...359 Fortell meg om den onde personen som holder en pistol mot hode ditt og tvinger deg til og gå inn på disse trådene. Men det er jo litt søtt hvordan du driver og forfølger meg rundt på KG.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: Fortell meg om den onde personen som holder en pistol mot hode ditt og tvinger deg til og gå inn på disse trådene. Men det er jo litt søtt hvordan du driver og forfølger meg rundt på KG. Seriøst? Anonymkode: ca8d6...359
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 Jeg tipper hun er venn av barnets mor, altså "tante." Anonymkode: d1432...12b 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 17 minutter siden, Perle skrev: Det er Mary Pickford. Filmskuspillet og produsent. "The girl with the curls" Hun hadde ikke barn, så tipper på en niese eller nevø eller annen nær famile. Riktig hun er tante til barnet som er hennes niese.
Callisto83 Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 Vel, jeg tror hun fordi ungen er . Eller så håper hun vel ungen er med tanken på at han skal bli når han blir stor. Huff, jeg føler svaret mitt var så når jeg egentlig ville at det skulle være . 3
GratefulOctopus Skrevet 14. april 2017 #20 Skrevet 14. april 2017 15 timer siden, antbug skrev: Og når dere først er i gang, hva tror dere Balian de Ibelin får ut av alle disse trådene? Det er meg egentlig revnende likegyldig hvorfor @Balian de Ibelin gjør det, jeg syns bare det er gøy! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå