AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Hei! Skal ha operasjon i kjeven snart, og må ha flytende diett i 2 uker i ettertid. Holder på å slanke meg litt, og håper at tiden etter operasjonen kan hjelpe på vektnedgangen. Kiloene jeg kommer til å gå ned etter operasjonen, hva vil det bestå av? Funker det å gå ned i vekt på flytende diett? Anonymkode: 242ac...c28
Forundret.. Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Det spørs jo hva det flytende er lagd av. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Kjøp deg en av vlcd kurene, så funker det. Hvis du er flink etterpå også:) Anonymkode: e663c...f53
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 først er det stort sett vann og avføring du kommer til å miste og vil da gå ned noen kilo. Deretter vil det tære på fettet. Du vil imidlertid bli så slapp og sliten på slutten at når du begynner å spise normalt igjen vil du gå opp igjen de få grammene av fett du har mistet. Anonymkode: 6c301...ce2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Det å ha kjevelås var en populær slankemetode på 80-tallet, og det er vel en grunn til at det ikke er en vanlig metode i dag.. Jeg husker venninners mødre som gikk med avbitertang i veska i tilfelle de fikk panikk, og måtte klippe opp låsen. Ingen av dem gikk varig ned i vekt. Anonymkode: 04990...2aa 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Hvordan kan smoothie og supper være slankedende? Det kan jo være masse kalorier i de. Anonymkode: c6e15...d46 1
Silfen Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 Iom at du skal restitueres etter operasjon så bør du få i deg nok med næring og ikke tenke slanking. Flytende er hardt å gå på i seg selv. Så du bør tenke supper, smoothies, yoghurt etc. Gjerne putte egg for eksempel og røre ut i suppen for ekstra proteiner/næring. 3
Raven Emerald Skrevet 14. april 2017 #8 Skrevet 14. april 2017 Ryddet for brudd på retningslinjene: - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal ha operasjon i kjeven snart, og må ha flytende diett i 2 uker i ettertid. Holder på å slanke meg litt, og håper at tiden etter operasjonen kan hjelpe på vektnedgangen. Kiloene jeg kommer til å gå ned etter operasjonen, hva vil det bestå av? Funker det å gå ned i vekt på flytende diett? Anonymkode: 242ac...c28 Å slanke deg i forkant av og etter en operasjon er skjeldent særlig smart. Mange lever på flytende kost i lange perioder, uten at de nødvendigvis går opp eller ned i vekt av den grunn. Det viktigste er å få i seg næringsrike produkter. Jeg bruker og har brukt apotekets fullverdige ernæringsprodukter på blå resept. De bør du og skaffe deg noen av fordi du vil bli ganske slapp i begynnelsen. En næringsfattig kropp blir ikke slankere, du taper bare vann og oppnår andre negative effekter i kroppen. Særlig vil dette bli merkbart om du har større næringsunderskudd i forkant av et kirurgisk inngrep. Tilhelingen etterpå blir og dårligere når kostholdet er dårlig. Så tenk deg om, du har bare en kropp og den skal du leve med resten av livet. Anonymkode: 766aa...641
debattanten Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan smoothie og supper være slankedende? Det kan jo være masse kalorier i de. Anonymkode: c6e15...d46 Ikke nødvendigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå